"The train is very fast."

Tłumaczenie:Pociąg jest bardzo szybki.

April 19, 2017

8 komentarzy


Angelika809874

"is"tłumaczą również jako"są". TO ABSURD!!!

April 19, 2017

PanPiiiitaaaa

O co ci chodzi ja to przeszedłem w 3 dni (całe duolingo)

August 10, 2017

romekloza

Is oznacza jest a are oznacza są

December 18, 2018

Julia686602

Niekoniecznie nie zawsze: Odmiana "to be" I/ja=am/jestem Liczba pojedyncza You/TY=are/JESTEŚ He,She,It/on,ona,ono=is/jest Liczba mnoga We/my=are/jesteśmy You/WY=are/JESTEŚCIE They/oni, one=are/SĄ

Więc nie masz racji

January 11, 2019

Damian493061

Ej. Napisałem : the train is "a" very fast. Jedna literka?

October 31, 2017

Bohun11

Czemu nie może być literòka z "w" na "v"?

May 27, 2018

Gasny

Bo nikt tego nie zgłosił? A tak na serio, to nwm xd

November 28, 2018

MaksymKlos

Dziwne jakieś

January 27, 2018
Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.