"Megeszi az ebédet."

Fordítás:He eats the lunch.

March 15, 2014

14 hozzászólás

Népszerű hozzászólások szerint

Janesz7

ez gáz, az elöbb he has the lunch -ot kellett fordítanom, azt írta ki hogy megeszi az ebédet helyesnek, most magyart kellett angolra és a he has the lunch-ot nem fogadta el!!! Miért????

May 14, 2014

kaizermate

Én is így vagyok! :-/

October 3, 2015

imisrac

He has the lunch baromira nem azt jelenti, hogy megeszi az ebédet. Így lenne jó He is having lunch.

October 25, 2016

Attila.Rupert

He is having lunch - ebédel (most) He has lunch - megebedel (the nem kell) - szerintem

October 20, 2017

DomonkosWo

Nem fogadja el azt hogy "He has lunch." ?!?

March 15, 2014

sz_zsofi

Mert ez a mondat azt jelenti, hogy: ,,Neki van ebédje" ide pedig az van írva, hogy ,,He EATS he lunch" ami pedig azt jelenti, hogy ,,Ő MEGESZI az ebédet"

April 8, 2014

lili.meloc

Ez nem igaz, mert a have és has azt is jelenti, hogy megeszi a ... ját

July 30, 2014

Menno70

He has the lunch mért jó válasz? nála van az ebéd, fordításba,nála van az ő tulajdona ,semmi sem utal cselekvésre tehát hogy meg akarná enni.

January 11, 2017

GasteigerI

De az hogy he has the lunch az nem azt jelenti hogy neki van ebédje?

April 18, 2017

lili.meloc

Azt is...

July 30, 2014

Aniszanisz

ha az eszi az eats, akkor miért "he has the lunch" ?? A program a rossz, vagy az angol ilyen brutál?

March 13, 2016

Farkas_Zoltaan

Az angolban használják így is mint kifejezést

June 2, 2016

Savolla

Az angol elég kretén kétértelmű nyelv.... Sajna...

July 6, 2017

szalmar

A válasz akkor helyes, ha mindkettőt még jelöljük. Értem.

November 5, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.