A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Megeszi az ebédet."

Fordítás:He has the lunch.

0
4 éve

12 hozzászólás


Janesz7

ez gáz, az elöbb he has the lunch -ot kellett fordítanom, azt írta ki hogy megeszi az ebédet helyesnek, most magyart kellett angolra és a he has the lunch-ot nem fogadta el!!! Miért????

6
Válasz4 éve

kaizermate

Én is így vagyok! :-/

0
Válasz2 éve

imisrac

He has the lunch baromira nem azt jelenti, hogy megeszi az ebédet. Így lenne jó He is having lunch.

3
Válasz1 éve

Attila.Rupert

He is having lunch - ebédel (most) He has lunch - megebedel (the nem kell) - szerintem

0
Válasz9 hónapja

DomonkosWo

Nem fogadja el azt hogy "He has lunch." ?!?

2
Válasz4 éve

sz_zsofi

Mert ez a mondat azt jelenti, hogy: ,,Neki van ebédje" ide pedig az van írva, hogy ,,He EATS he lunch" ami pedig azt jelenti, hogy ,,Ő MEGESZI az ebédet"

1
Válasz14 éve

Menno70

He has the lunch mért jó válasz? nála van az ebéd, fordításba,nála van az ő tulajdona ,semmi sem utal cselekvésre tehát hogy meg akarná enni.

1
Válasz11 éve

GasteigerI

De az hogy he has the lunch az nem azt jelenti hogy neki van ebédje?

1
Válasz1 éve

lili.meloc

Azt is...

0
Válasz4 éve

Aniszanisz

ha az eszi az eats, akkor miért "he has the lunch" ?? A program a rossz, vagy az angol ilyen brutál?

0
Válasz2 éve

Farkas_Zoltaan

Az angolban használják így is mint kifejezést

0
Válasz2 éve

Savolla

Az angol elég kretén kétértelmű nyelv.... Sajna...

0
Válasz1 éve