Duolingo is de populairste methode van de wereld om talen te leren. En het allerbeste: het is 100% gratis!

"Waarom is spreken zo moeilijk voor mijn kat?"

Vertaling:Why is speaking so hard for my cat?

0
1 jaar gelden

3 opmerkingen


poppedijn13

Waarom is 'Why is speaking for my cat so hard?' niet goed

0
Reageer1 jaar gelden

Dutchesse722
Dutchesse722

Omdat het woordje 'hard' het werkwoord 'speaking' beschrijft, niet de kat.

0
Reageer1 jaar gelden

BenYoung84
BenYoung84

"speaking for my cat" implicieert dat iemand voor het voordeel van mijn kat spreekt.

0
Reageer4 maanden geleden