A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Our wives make dresses."

Fordítás:A feleségeink ruhákat készítenek.

4 éve

12 hozzászólás


szilard73

a ruha ott a példamondatban nem többesszámban van?

4 éve

Maminti.
Maminti.

De igen, viszont a mondatból nem tudhatjuk, hogy egy-egy feleség egy- vagy több ruhát készít. Ezért a magyar fordításban a "ruha" jó egyes- és többesszámban is. Angolul viszont csak többesszámban helyes, mert több feleségről van szó.

4 éve

szilard73

köszönöm, azt hiszem a magyar fordítás nem tolerálta a "ruhák"-at...

4 éve

GGABI2

No ez így nem teljesen igaz, több feleség is csinálhat egy ruhát.

3 éve

Keszthelyi762284

Ikkiigiuiuiumiukoiihkiuigigijigmoogiikjzkoigkiiiiibilooogjgkihiogikkijlizkkifoulooliigkkzloloiiihhiuogiiigigmi iulitgkogkiigo

2 hónapja

A.Ante

Indítványoznám a "feleségeink" mellett a "hitveseink" alak elfogadását is.

3 éve

panki122

Sziasztok! a feleség a a wife igaz? Akkor mért wives a t.sz.?

3 éve

kacsaarc

Mert ez a ragozás szabálya. Megszámlálható főneveknél (majdnem)minden főnév -s ragot kap. pl.: banana->bananas... KIVÉVE: Ha -s/-sh/-ch ra végzödik a szó akkor -es ragot kap.pl.: bus->buses,dish->dishes,church->churchesHa -xre végződik -est kap de az s-t -znek ejtjük.pl.: box->boxes Ha -f/-fe akkor -ves ragot kap. pl.: wife ->wives,knife->knives Ha -y akkor -ies ragot kap.pl: party->parties Jah és persze vannak a rendhagyó szavak is amik egyik esetbe sem sorólhatóak

10 hónapja

KreHaraszo

Többes szám JELE

6 hónapja

MeszarosLi

Tobb szonal is megfigyelheto valtozas a tobbesszamnal. Pl a level leaf, de a levelek mar leaves. Ugyanigy life - lives. :-)

2 éve

mixer82

én jót írtam be és nem fogadta el ugyanazt írta jó megoldásnak mait beírtam, nagyon ratyi ez a program, a rosetta stone sokkal jobb

4 éve

EszterZubor

Akkor hasznald azt :)

4 éve