1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İnsanların çoğunluğu cinayet…

"İnsanların çoğunluğu cinayetin yanlış olduğunu düşünür."

Çeviri:The majority of the people think that murder is wrong.

March 15, 2014

30 Yorum


2iyDTUf1

most people think murder is wrong

March 25, 2015

Elif_Kskn

böyle bir cümle de olur ama that yine olmalı. yoksa cümle şöyle bir şey olur: ''çoğu insan düşünür, cinayet yanlıştır.'' ''most people think that murder is wrong* olmalı.

August 3, 2017

SEFAAHMETK

Siktilanoospu

August 18, 2018

1ht1baron

"The most of people think that murder is wrong" yaptım fakat yanlış cevap dedi. En başta The olmayacakmış. Fakat most, best, biggest gibi kelimelerden önce her zaman "the" konulur.

March 15, 2015

parabolpol

that kelimesi niye kullaniliyor ki orda , bu ingilizce cok sacma

May 19, 2015

Sena101

Bencede ya the koymadim diye yanlis sayiyo bilerek that koymus bide dogru diyo sinir oldum.

December 9, 2015

parabolpol

Onu 6 ay önce yazmışım, şu an bakacak olursam "that" bana da mantıklı geliyor :D

December 10, 2015

BugraBeyaz

"people" yerine "human" kullandım yanlış dedi. Aradaki farkı biliyorum ama "insan" kelimesi ikisini de kapsıyor.

November 6, 2015

parabolpol

people=insanlar. Human ise insanoğlu anlamında kullanılıyor daha çok.

December 10, 2015

BugraBeyaz

İnsanların çoğunluğu cinayetin yanlış olduğunu düşünür, köpeklerin ise umrunda değildir.

Bu cümlede people yerine human kullanmak daha doğru olur. Human burada people kadar doğru.

December 10, 2015

BugraBeyaz

Fantastik kurgudan bir örnek: İnsanların çoğunluğu cinayetin yanlış olduğunu düşünür. Orkların tamamı cinayeti sever.

December 10, 2015

parabolpol

Evet köpek veya orclar da işe karışırsa haklısın humans olur.

December 11, 2015

BugraBeyaz

Cümlenin öncesini ve sonrasını bilmediğimizden hangisini olacağını tahmin etmek mümkün değil. Bu yüzden bence "humans" da doğru kabul edilmeli.

December 11, 2015

Sena101

Tek birini isaretledim yanlis dedi digerini de isaretle dedi onu isaretledim simdi gene yanlis diyo

December 9, 2015

umut627

That bu kelimede ne anlama geliyor. That in "O" anlamı var ama, bu kelimede "o" anlamında kullanılmamış.

March 2, 2016

AbdullahTo250144

Doğru yaptım yanlış dedi. Bazan ptogram da yanılıyor

September 12, 2016

DrDrDrDr1

The her yerde kullanilabilir

April 2, 2017

BahadirKaya90

Most of the people consider murder is wrong. bu cumle de dogrudur. Ingilizcede that kelimesi atılabilir.

August 8, 2017

sena121077

The most of people thought that murder is wrong.

May 7, 2018

AliBayrakt4

Thought zanneder anlamı katar

October 19, 2018

seval34169

Most of people think the murder is wrong yazdim kabul etmedi

May 12, 2018

GBG-

The most of people yazdım kabul etmedi

August 25, 2018

Sibelztrk19

"İnsanlar "çoğul değil mi?Neden "peoples" kullanılmamış?

October 10, 2018

Freemode460753

Person : kişi, insan - People : İnsanlar

October 8, 2019

Sibelztrk19

"İnsanlar"çoğul degil mi neden tekil kullanılmış?

October 10, 2018

GuvenAcar

Many peoples are thinking that murder is wrong

December 12, 2018

Birileri4

Most of people think that the murder is wrong

January 29, 2019

AlperenTheGrim

"The majority of people" da doğru olmaz mı

April 10, 2019

KeremCelik89

Burada mostly kullanabilir..

January 13, 2015

Selcen_Ozturk

kullanılamaz. "genelde" anlamına gelen bu kelimeyi bu cümlenin neresinde kullanmak istediniz?

January 13, 2015
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.