1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "İnsanların çoğunluğu cinayet…

"İnsanların çoğunluğu cinayetin yanlış olduğunu düşünür."

Çeviri:The majority of the people think that murder is wrong.

March 15, 2014

27 Yorum


2iyDTUf1

most people think murder is wrong


Elif_Kskn

böyle bir cümle de olur ama that yine olmalı. yoksa cümle şöyle bir şey olur: ''çoğu insan düşünür, cinayet yanlıştır.'' ''most people think that murder is wrong* olmalı.


AlperenTheGrim

"The majority of people" da doğru olmaz mı


1ht1baron

"The most of people think that murder is wrong" yaptım fakat yanlış cevap dedi. En başta The olmayacakmış. Fakat most, best, biggest gibi kelimelerden önce her zaman "the" konulur.


gnl255774

Most of people think that the murder is wrong yanıtı neden kabul görmüyor?


BugraBeyaz

"people" yerine "human" kullandım yanlış dedi. Aradaki farkı biliyorum ama "insan" kelimesi ikisini de kapsıyor.


parabolpol

people=insanlar. Human ise insanoğlu anlamında kullanılıyor daha çok.


Sena101

Tek birini isaretledim yanlis dedi digerini de isaretle dedi onu isaretledim simdi gene yanlis diyo


umut627

That bu kelimede ne anlama geliyor. That in "O" anlamı var ama, bu kelimede "o" anlamında kullanılmamış.


EnesERDEM12

Think assume suggest gibi fiiller arkasından that alır 'şunu düşünür' gibi olur. bu cümlede insanlar şunu düşünür gibi oluyor yani


AbdullahTo250144

Doğru yaptım yanlış dedi. Bazan ptogram da yanılıyor


DrDrDrDr1

The her yerde kullanilabilir


BahadirKaya90

Most of the people consider murder is wrong. bu cumle de dogrudur. Ingilizcede that kelimesi atılabilir.


sena121077

The most of people thought that murder is wrong.


AliBayrakt4

Thought zanneder anlamı katar


seval34169

Most of people think the murder is wrong yazdim kabul etmedi


GBG-

The most of people yazdım kabul etmedi


Sibelztrk19

"İnsanlar "çoğul değil mi?Neden "peoples" kullanılmamış?


Freemode460753

Person : kişi, insan - People : İnsanlar


Sibelztrk19

"İnsanlar"çoğul degil mi neden tekil kullanılmış?


GuvenAcar

Many peoples are thinking that murder is wrong


Birileri4

Most of people think that the murder is wrong


ElifKU9

Aynısını yazıyorum yanlış diyor yaaa....


Firat639769

"The majority of the people think the murder is wrong" bunun neresi yanlış?


Anzorey

sistemin doğru cevabındaki "the" kullanımlarını anlatabilecek biri varmı? The majority,the people olması ile olmaması arasındaki fark nedir? The murder olması nasıl bir yanlışlıktır?


BaykusuSevin

murder yerine the murder yazmadığım için kabul etmedi. Belirli bir cinayetten de bahsediyor olabilirdi. Rapor edelim bakalım.


FatmanurAk791002

Murder kelimesinden önce neden the kabul etmiyor?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.