1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "It is not possible for me."

"It is not possible for me."

Fordítás:Ez nem lehetséges számomra.

March 15, 2014

6 hozzászólás


irike28

miért "nem lehetséges a számomra" ?


V_Gabor

Mert hiányzik az alany a mondatodból.


szekianya

én azt irtam, nekem nem lehet. nem fogadta el :(


BoldizArt

Az "Ez lehetetlen a számomra." miért nem jó fordítás? :)


maci989086

it is imposibile

It is impossible for me Az mért nem helyes? Vagy a impossible az csak simán annyit jelent hogy lehetetlen?


johalasz46

Lehetetlen - nem lehetséges --- szinonímák. Viszont a mondatban pontosan meg volt adva, mit fordítsunk! Nem lehetséges a számomra (nekem). Tehát: it is not (NEM) possible (lehetséges) ...- 2021.02.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.