"It is not possible for me."

Fordítás:Ez nem lehetséges számomra.

March 15, 2014

7 hozzászólás


irike28

miért "nem lehetséges a számomra" ?

March 15, 2014

V_Gabor

Mert hiányzik az alany a mondatodból.

March 15, 2014

BoldizArt

Az "Ez lehetetlen a számomra." miért nem jó fordítás? :)

July 29, 2017

maci989086

it is imposibile

It is impossible for me Az mért nem helyes? Vagy a impossible az csak simán annyit jelent hogy lehetetlen?

April 6, 2019

jozsef.kovacs

az alany az en vagyok" Me "

April 6, 2014

-farmborb-

Mit állítunk? Lehetséges. Mi lehetséges? Ez. A mondat alanya az "ez" szó lenne.

April 19, 2015

szekianya

én azt irtam, nekem nem lehet. nem fogadta el :(

August 31, 2014
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.