1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "One of his attempts was a su…

"One of his attempts was a success."

Çeviri:Onun teşebbüslerinden biri başarılıydı.

March 15, 2014

17 Yorum


GokhanCK

Burada be success var. Yani was success Basarili oldu demektir.


aslanyuguf

Başarılı olarak çevirmek için successful olması gerekmez miydi?


Hseyin659637

Success başarılıyı da karşılar


mido798886

Basari sayilabilen bir nesne mi yoksa sifat mi


svhn19

Success fiil konumunda "basarili olmak" a almasi nedir bu aciklanmali


Emi874776

Soyut Nesneler 1 konusunda, "The party was a success." cümlesi için şöyle açıklanmıştı: Success, sayılabilir, tekil ve genel isim olduğu için başına " a" ekliyoruz. ( a/an/the kullanımına göz atın.) be a success: başarılı, was a success: başarılıydı.


yyildirim02

Neden turkce girisim degil de tesebbus. Tesebbus ne ya. Bilerek mi araplastirmaya calisiyorsunuz. Turkce kelimeler varken onlarla ceviri yapin


kedicim

onun bir teşebbüsü başarılıydı yanlış mı ?


graygrkan

Attempts kelimesi çoğul yazıldığı için birçok girişiminden biri başarılı olmuş anlamı var.


cevatim

""onun girisimlerinden biri basariydi"" dersek yanlis olmaz. Cogunlukla cumleyi ''basariliydi'' diye bitirsekte.


ilker130172

Başarılı idi yazdim kabul etmedi başarılıydı demem lazim mis boyle sacmalik mı olur?


EmrahKAAN34

zor be, gerçekten zor bir cümle...


fatma218521

Anlama tam uyan ve bozmayan cevaplar kabul edilmeli


svhn19

has a success tamam was a success aciklanmadikca kabul edilebilir degil


Duolokko

...bir başarıydı- denebilir mi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.