1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Benim pile ihtiyacım var."

"Benim pile ihtiyacım var."

Çeviri:Ich brauche Batterien.

April 20, 2017

8 Yorum


SabaBenzer

Ich brauche die Batterie neden olmuyor


Eluvian_

Doğru bir cümle, eklenilmesi unutulmuş sadece. Rapor edin lütfen.


Fatihan16

Çoğul değil ki BATTERİEN diyelim.


[aktif olmayan kullanıcı]

    ''Ich brauche Batterie'' olmalıydı.


Deniz805457

    Can bitirmek için son oyunda böyle saçma hatalar veriyor. Batterie Batterien arasındaki farkı bilmiyormusun duolingo?


Mustafa627563

    Pil çoğul değil yani Batterien olmaz. Yanlış var

    Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.