"Menni fogsz?"

Fordítás:You are going to go?

March 15, 2014

6 hozzászólás

Népszerű témák szerint

KuruczTom

Nocsak..a szórend nem fontos?

March 15, 2014

mestla

vagy kijavitották, vagy valami hiba van a mátrixban, mert most pipáltam ki, hogy "Are you going to go?"

April 5, 2014

Pifta

ez ilyen meglepődött kérdés. Nem mondod hogy mész?

March 19, 2014

Szakalp78

Az a szitu, hogy a koznyelvben mondjak igy is. Elvileg jo you-val kezdve is, csak szerintem egy brit-angol tanar seggbe rug erte.

July 29, 2014

zsuzsy13

szerintem igy nem kérdés, kijelentés, csak kérdőjel van a végén

May 19, 2016

wodghor

Szórend nem jó az egyik válaszban.

December 1, 2016
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.