A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Menni fogsz?"

Fordítás:You are going to go?

4 éve

6 hozzászólás


KuruczTom

Nocsak..a szórend nem fontos?

4 éve

mestla

vagy kijavitották, vagy valami hiba van a mátrixban, mert most pipáltam ki, hogy "Are you going to go?"

4 éve

Pifta
Pifta

ez ilyen meglepődött kérdés. Nem mondod hogy mész?

4 éve

Szakalp78

Az a szitu, hogy a koznyelvben mondjak igy is. Elvileg jo you-val kezdve is, csak szerintem egy brit-angol tanar seggbe rug erte.

4 éve

zsuzsy13

szerintem igy nem kérdés, kijelentés, csak kérdőjel van a végén

2 éve

wodghor
wodghor

Szórend nem jó az egyik válaszban.

1 éve