"Kızlarberaberdersçalışırlar."

Çeviri:The girls study together.

4 yıl önce

7 Yorum


SeyhanOZEN

Study, tek başına ders çalışmak anlamına da mı geliyor? "Study lesson" hatalı kabul edildi.

4 yıl önce

AliKOPRULU

Evet tek başına study ders çalışmak anlamını karşılıyor.

4 yıl önce

kosmos_

the girls work lesson together, neden kabul edilmiyor. study tek başına karşılıyorken, work neden karşılamıyor, başı kel mi?

4 yıl önce

elif_krc

Work, bir işte çalışmak anlamında. Oyuzden kullanılmaz bu cümlede

3 yıl önce

ali.sucuoglu

"Kizlar" yerine they kullandım hatalı kabul etti. Bildirmek gerekecek :)

3 yıl önce

emine026

arkadaşlar the girls together study neden olmaz???

3 yıl önce

greenterror

Neden studies değil?

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.