Το Duolingo είναι ο πιο δημοφιλής τρόπος για να μάθεις ξένες γλώσσες σε όλο τον κόσμο. Και το καλύτερο; Είναι 100% δωρεάν!

"Είναι Δεκέμβριος."

Μετάφραση:It is December.

πριν από 1 χρόνο

2 σχόλια


mikep666
mikep666

Ρε παιδία γιατί πρέπει απαραίτητα να μπαίνει το it στην συγκεκριμένη πρόταση;

πριν από 1 χρόνο

mizinamo
mizinamo
Mod

Φαντάζομαι ότι είναι επειδή συνήθως το ρήμα δε δείχνει τον πρόσωπο και τον αριθμό, έτσι πρέπει το υποκείμενο να εκφραστεί.

Και έτσι επίσης αν δεν υπάρχει υποκείμενο κατά νόημα, πρέπει ακόμα να εκφραστεί για γραμματικούς λόγους και έτσι μπαίνει τέτοιο it που δεν έχει σημασία αλλά είναι εκεί μόνο για γραμματικούς λόγους.

Ανάλογο σε προτάσεις όπως "It's raining" (Βρέχει). Ποιος βρέχει ή τι βρέχει; Κανείς και τίποτα. Αλλά στα αγγλικά πρέπει να βάζουμε τέτοιο "it" χωρίς σημασία σε τέτοιες προτάσεις.

πριν από 1 χρόνο