"Είναι Δεκέμβριος."

Μετάφραση:It is December.

April 20, 2017

2 σχόλια


mikep666

Ρε παιδία γιατί πρέπει απαραίτητα να μπαίνει το it στην συγκεκριμένη πρόταση;

April 20, 2017

mizinamo

Φαντάζομαι ότι είναι επειδή συνήθως το ρήμα δε δείχνει τον πρόσωπο και τον αριθμό, έτσι πρέπει το υποκείμενο να εκφραστεί.

Και έτσι επίσης αν δεν υπάρχει υποκείμενο κατά νόημα, πρέπει ακόμα να εκφραστεί για γραμματικούς λόγους και έτσι μπαίνει τέτοιο it που δεν έχει σημασία αλλά είναι εκεί μόνο για γραμματικούς λόγους.

Ανάλογο σε προτάσεις όπως "It's raining" (Βρέχει). Ποιος βρέχει ή τι βρέχει; Κανείς και τίποτα. Αλλά στα αγγλικά πρέπει να βάζουμε τέτοιο "it" χωρίς σημασία σε τέτοιες προτάσεις.

April 21, 2017
Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.