1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fransa'nın nüfusu nedir?"

"Fransa'nın nüfusu nedir?"

Çeviri:What is the population of France?

March 15, 2014

16 Yorum


seyyah8516

Bu the yi hala anlamadim neden mesela population onunde kullanilmis??? Kullanilmasa cumlede anlamda ne degisir??


bayram360568

Çok kolay şeyi uzationz ❤❤ ; p


[aktif olmayan kullanıcı]

    "What is population of the France?" neden yanlis?Anlatabilir misiniz?


Yaren484668

    france zaten belirli bir şey başka fransa yok önüne the koymaya gerek yok


Ruslan41827

    Neden How much değil de what. Kullanılmış


VeyselCan318553

    fransanin nufusu ne kadar olurdu o zaman bizden nedir istenmis


numn41sa

    The kelimesi belirli olan yerler belirli olan konularin kelimelerin onunde kullanilir mesela They are under a bridge (onlar koprunun altindadir) ama hangi kopru rastgele bir kopru Theh are under THE bridge (onlar koprunun altindadir) buda o an gordugun yada belli olan bir koprunun altindalar anlami katiyor.


senanursoyler

    Ben what is the France's population yazdım the olmuyacak dedi :(


Aye541608

    What is france's population olacak


Eburengin

    cumlede the kelimesi neden kullanilir.bir turlu anlayamıyorum


mathias763257

    Nufus_u buradaki kelimede u eki "the" dir. İyelik ekidir. Ornegin kitap "book" dur. Kitap- i yani kitabi ver dersem i iyelik eki manasi icin "the book" olur.


Hikmetlim

    in france değil de on france olmalıymış


    [aktif olmayan kullanıcı]

      Of'un kullanimini bana anlatir misiniz?...lütfen...


Mustafa775865

      Fransa'nın yapıyor."Nın" eki yani


ERHAN592384

      Ben 'What is France's population' yazdim kabul etti


MetinCebec

      France's yazdım, yanlış dedi.

      Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.