Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Fransa'nın nüfusu nedir?"

Çeviri:What is the population of France?

4 yıl önce

5 Yorum


suleyman959029

cumlede the kelimesi neden kullanilir.bir turlu anlayamıyorum

3 yıl önce

mathias763257

Nufus_u buradaki kelimede u eki "the" dir. İyelik ekidir. Ornegin kitap "book" dur. Kitap- i yani kitabi ver dersem i iyelik eki manasi icin "the book" olur.

2 ay önce

HasanVeOuz

F kucuk yazdim diye kabul etmedi

1 yıl önce

incikin_
incikin_

Küçük/büyük harf olması cevapların kabul edilmemesinde etkili değil bildiğim kadarıyla.

1 yıl önce

numn41sa

The kelimesi belirli olan yerler belirli olan konularin kelimelerin onunde kullanilir mesela They are under a bridge (onlar koprunun altindadir) ama hangi kopru rastgele bir kopru Theh are under THE bridge (onlar koprunun altindadir) buda o an gordugun yada belli olan bir koprunun altindalar anlami katiyor.

1 yıl önce