1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fransa'nın nüfusu nedir?"

"Fransa'nın nüfusu nedir?"

Çeviri:What is the population of France?

March 15, 2014

9 Yorum

Konu önem sırasına göre

seyyah8516

Bu the yi hala anlamadim neden mesela population onunde kullanilmis??? Kullanilmasa cumlede anlamda ne degisir??

August 5, 2014

Ruslan41827

Neden How much değil de what. Kullanılmış

January 24, 2019

VeyselCan318553

fransanin nufusu ne kadar olurdu o zaman bizden nedir istenmis

May 25, 2019

Eburengin

cumlede the kelimesi neden kullanilir.bir turlu anlayamıyorum

August 7, 2015

mathias763257

Nufus_u buradaki kelimede u eki "the" dir. İyelik ekidir. Ornegin kitap "book" dur. Kitap- i yani kitabi ver dersem i iyelik eki manasi icin "the book" olur.

June 3, 2018

numn41sa

The kelimesi belirli olan yerler belirli olan konularin kelimelerin onunde kullanilir mesela They are under a bridge (onlar koprunun altindadir) ama hangi kopru rastgele bir kopru Theh are under THE bridge (onlar koprunun altindadir) buda o an gordugun yada belli olan bir koprunun altindalar anlami katiyor.

November 11, 2016

gokhanoksuz

in france değil de on france olmalıymış

April 13, 2019

sude.cam

"What is population of the France?" neden yanlis?Anlatabilir misiniz?

July 31, 2019

sude.cam

Of'un kullanimini bana anlatir misiniz?...lütfen...

July 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.