"Fransa'nın nüfusu nedir?"

Çeviri:What is the population of France?

4 yıl önce

7 Yorum


Ruslan41827

Neden How much değil de what. Kullanılmış

3 hafta önce

seyyah8516

Bu the yi hala anlamadim neden mesela population onunde kullanilmis??? Kullanilmasa cumlede anlamda ne degisir??

4 yıl önce

suleyman959029

cumlede the kelimesi neden kullanilir.bir turlu anlayamıyorum

3 yıl önce

mathias763257

Nufus_u buradaki kelimede u eki "the" dir. İyelik ekidir. Ornegin kitap "book" dur. Kitap- i yani kitabi ver dersem i iyelik eki manasi icin "the book" olur.

8 ay önce

HasanVeOuz

F kucuk yazdim diye kabul etmedi

2 yıl önce

incikin_

Küçük/büyük harf olması cevapların kabul edilmemesinde etkili değil bildiğim kadarıyla.

2 yıl önce

numn41sa

The kelimesi belirli olan yerler belirli olan konularin kelimelerin onunde kullanilir mesela They are under a bridge (onlar koprunun altindadir) ama hangi kopru rastgele bir kopru Theh are under THE bridge (onlar koprunun altindadir) buda o an gordugun yada belli olan bir koprunun altindalar anlami katiyor.

2 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.