"What is the word's meaning?"

Vertaling:Wat is de betekenis van het woord?

1 jaar gelden

6 opmerkingen


jannienadine

what is the word's meaning ? ik heb geschreven wat betekent het word de computer was het er mee eens maar ik ben er nog niet helemaal uit

1 jaar gelden

jannienadine

weten jullie het al wat het betekent ik vind het maar vreemd

1 jaar gelden

El2theK
El2theK
Mod

Hoe bedoel je?

1 jaar gelden

jannienadine

ik zit al op level 25 v dus het woord natuurlijk moeilijker maar ik moet de moet niet opgeven en blijf ik tog proberen

1 jaar gelden

jannienadine

ik weet de betenis van het word's niet

1 jaar gelden

jannienadine

ik heb nu de juiste uitspaak ontdekt het is wat betekend het woord

1 jaar gelden
Leer Engels in slechts 5 minuten per dag. Gratis.