1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "A gyerekek vegetáriánusok."

"A gyerekek vegetáriánusok."

Fordítás:The children are vegetarian.

March 16, 2014

9 hozzászólás


RobiTasndi

Akkor a "vegetarian" nem kell többes számba tenni?! Miért nem vegetarian-s?


galnekkriszta

Azért mert itt a vegetáriánus szó mint melléknév szerepel.


Maya110

Nem értem az "are" szó beékelődését!


galnekkriszta

Az angol mondatban mindig használnak igét, ezért van benne 'are'. Ha gyerek vegetáriánus akkor 'is' lenne: The child is vegetarian.


AkWyW

Nem értem miért van benne "are„. :-(


akiss8

Azt írtam ,hogy The children vegetarian . Nem fogadta el , are ' mindig kell


Bubcsika

Mikor van is és mikor van are?


vitosbalazs

"is" mikor 1. szám 3. személyben van. Például "The child is vegetarian". "are" mikor többes számban van "The children are vegetarian" :)


IzsaJenoGeza

Is van a he/she/it nél, tehát az egyes számnál,és are van a you/we/they nél.

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.