1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That woman is very pretty, b…

"That woman is very pretty, but is too young for him."

Çeviri:O kadın çok hoş, fakat onun için çok genç.

March 16, 2014

13 Yorum


ao.tea.roa

"but" tan sonra neden is kullanılmış?


CesurResul

That is demesi gerekir ama basta da that oldugu icin "but" dan sonra kullaniliyor


AliHamzaEr

But tan sonra is kullanılmasının nedeni bir tane daha she yazılması gereksiz


falconblue

"Şu kadın çok güzel ama onun için çok genç." doğru kabul edilmeli bence


sahinerkin

Ben de "Şu kadın çok sevimli, ama onun için çok genç." yaptım aynı şekilde "Şu" kelimesi kabul edilmedi. Ama doğru sonuçta.


mssoylu

but sonrasında is kullanılması ilginç


DrDrDrDr1

Turkcedeki gibi fakattan sonra tekil kisi icin is kullanilmadan yazilabilir.sacma bir hataniz daha


roladric

"But" için "ancak" çevirisini kabul etmiyor.


TanEr767552

Cok saçma bir cümle


TanEr767552

Ne kadar saçma bir kelime


Miray720023

Ben bu soruyu doğru yaptım ama uygulamanız yanlış dedi.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.