1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "That woman is very pretty, b…

"That woman is very pretty, but is too young for him."

Çeviri:O kadın çok hoş, fakat onun için çok genç.

March 16, 2014

17 Yorum


ao.tea.roa

"but" tan sonra neden is kullanılmış?


CesurResul

That is demesi gerekir ama basta da that oldugu icin "but" dan sonra kullaniliyor


falconblue

"Şu kadın çok güzel ama onun için çok genç." doğru kabul edilmeli bence


nna4436

Katılıyorum


sahinerkin

Ben de "Şu kadın çok sevimli, ama onun için çok genç." yaptım aynı şekilde "Şu" kelimesi kabul edilmedi. Ama doğru sonuçta.


AliHamzaEr

But tan sonra is kullanılmasının nedeni bir tane daha she yazılması gereksiz


mssoylu

but sonrasında is kullanılması ilginç


DrDrDrDr1

Turkcedeki gibi fakattan sonra tekil kisi icin is kullanilmadan yazilabilir.sacma bir hataniz daha


roladric

"But" için "ancak" çevirisini kabul etmiyor.


TanEr767552

Cok saçma bir cümle


TanEr767552

Ne kadar saçma bir kelime


Miray720023

Ben bu soruyu doğru yaptım ama uygulamanız yanlış dedi.


1DenizDerin

Şu dedikoduları bir bırakıp işinizi yapsanız


1DenizDerin

Too gelirse -da eki alır, çok DA genç anlamı olur, ama cümlede çok olarak geçiyor, ama that is derken araya that she is olarak she gelmeli. Yani bu cümle rapor istemiş. Yazayım dedim


Zdbesgul

"O kadın çok hoş fakat çok genç " yazdım onun içini eklemeye hiç gerek yok bence


hakan.sait

Bu cümle bize "very" ve "too"yu öğretiyor sanki.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.