1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Senin profesyonel tecrüben v…

"Senin profesyonel tecrüben var mı?"

Çeviri:Do you have professional experience?

March 16, 2014

5 Yorum


altugcyhn

bu cümlede "a professional experience" dersek hatalı mı yapmış oluruz.


omercito
Mod

Bu örnekte kullanıldığı anlamı ile experience sayılamayan bir isim oluyor. O yüzden başında "a" kullanmak hatalı olur.

Daha önceden yaşanan bir olayı veya olayları ifade ederken ise experience sayılabilen bir isim olarak kullanılıyor. "Bilmem hangi konuda 5 kötü tecrübem var/oldu" derken buradaki tecrübe/yaşanan olay sayılabildiği için five experiences diyebiliriz. Yine aynı çerçevede tek bir tecrübemiz olduysa an experience/a terrible experience şeklinde de kullanabiliriz.


Emre-3534

Do you have any professional experience? Bu neden kabul edilmedi


ebii007

have you got kalıbı neden olmuyor


DoctorwhovianWho

Ben de do you have a professional experience yazdım ama kabul etmedi. Sayılamayan ifade olduğu içinmiş meğersem

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.