Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Senin profesyonel tecrüben var mı?"

Çeviri:Do you have professional experience?

4 yıl önce

9 Yorum


altugcyhn

bu cümlede "a professional experience" dersek hatalı mı yapmış oluruz.

4 yıl önce

omercito
omercito

Bu örnekte kullanıldığı anlamı ile experience sayılamayan bir isim oluyor. O yüzden başında "a" kullanmak hatalı olur.

Daha önceden yaşanan bir olayı veya olayları ifade ederken ise experience sayılabilen bir isim olarak kullanılıyor. "Bilmem hangi konuda 5 kötü tecrübem var/oldu" derken buradaki tecrübe/yaşanan olay sayılabildiği için five experiences diyebiliriz. Yine aynı çerçevede tek bir tecrübemiz olduysa an experience/a terrible experience şeklinde de kullanabiliriz.

4 yıl önce

Emre-3534
Emre-3534

Do you have any professional experience? Bu neden kabul edilmedi

1 yıl önce

tansudasli

olmalıydı soru onun için.

2 ay önce

ebii007

have you got kalıbı neden olmuyor

2 yıl önce

tansudasli

amerikan ingilizcesinde diye bir şey yok çünkü.

2 ay önce

sukupakizi

Have you got neden olmuyor lutfen soylen

1 yıl önce

tansudasli

amerikan ingilizcesinde diye bir şey yok çünkü.

2 ay önce

DoctorwhovianWho

Ben de do you have a professional experience yazdım ama kabul etmedi. Sayılamayan ifade olduğu içinmiş meğersem

1 yıl önce