Duolingo is the most popular way to learn languages in the world. Best of all, it's 100% free!

"O bütün sorunlara çözümler buldu."

Translation:He found solutions to all the problems.

0
4 years ago

3 Comments


talhaozdemir

"the all problems" olursa dünya üzerindeki tüm problemler kastedilmiş olur fakat "all the problems" olursa mevcut bir kaç problem var onların hepsi kastedilmiş oluyor. bu yüzden "all the problems" olmalı.

9
Reply4 years ago

suat77

Problem daha kolay..ama sağolun issue nin de ne oldugunu ogrendim ;)

1
Reply4 years ago

munevver2002.

problem ve issue bazen aynı anlamda kullanılabilir diye düşünüyorum

0
Reply4 years ago