1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fil ekmek yer."

"Fil ekmek yer."

Çeviri:The elephant eats bread.

March 16, 2014

34 Yorum


mserel35

'The' yı kullanma sebebini anlamadım.'The' benim bildiğim kadarıyla belirli bir şeyden bahsedilirken kullanılıyor oysa burada bence fil genel anlamda kullanılmış,özel anlamda kullanıldıysa da 'o fil' diye başlanmalıydı diye düşünüyorum.


UysalBoy

"An elephant..." mı? -.-


azatkilic

Elephant " e " sesli harfiyle başladığı için an olacak aynı şey Apple'da da geçerli. An Apple


hatice5858

Ben s takısının neden geldiğini anlamadım


esra151764

Çoğul kelimelere "s" takısı getiriliyor Örn : Fil = Elephant Filler = Elephants


Fatmailayd3

Bilmediğiniz kişileri takip etmeyin


ozgur.dstmr

Şu the lardan ne çektim lanet olsun ya


ilaydasimal

The belirli bir nesneden,canlidan bahsedilince geliyor


elepphantwoman

neden milk derken the koyuyoruz da bread derken koymuyoruz


sativa16

The koymazsan süt içer olur ama kelimeden önce the koyarsan sütü içer olur süt/sütü. Girl drinks the milk gibi


555emir

the elephant ın altı beraber çizilip fil yazılmalı aksi takdirde yeni öğrenenlere zorluk yaşatır


mesutemre

The elephant olmasi lazim An elephant diye gosteriyo


FerhatKurt

Evet bende o an elephant nedir anlamadim


SeyyideNur

An yada the yazmasak olmaz mı


umuttopal

yine elim kaydi bir damla gozyasi


Yasar793162

Fil ekmek mi yer lan :)


beste694345

An neymisss yaa lanet olsunn


--Y.

an elephant? bir fil demiyor. Dikkatinizi çekerim.


ibrahimasafkk

ben " elephant eat bread "yazdım ama saymadı


TONTONNNE

Saymamasının nedeni 3. tekil şahıslarda ( he,she,it ) "s" takısının kullanılması. Bu "s" takısı çoğul yapmaz,fiili çekimlemek için kullanılır. Eat yerine "EATS" kullanmalısın.


HaydarBarr

the elephant eats the bread doğru değilmi değilse neden değil anlatırmısınız


salai777

I did true who did wrong cryyyy


Tahabs

Bu nasıl bi oyun brawlstars oynicaktım hocam bunu yükleyin oynayın dedi oyun hatalı çıktı


YusufKeski952166

Oyun değil ztn indilizce vb. Daha geliştirmemiz için bir uygulama


Tahabs

Cevap:the elephant eats bread


EmineDevrim

Bende allayamıyorum mserel35


Tuana341201

Eat kelimesine neden -s takısı geldi?


husuzadepo

Bir harfi yalnış yaziyoz yalnislikla aninda "wrong" bu ne ya


nehirAktas16

Eats derken s takisi var. ortada bir cogulluk yokki s takisi nicin var anlamadim

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.