1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "Fil ekmek yer."

"Fil ekmek yer."

Çeviri:The elephant eats bread.

March 16, 2014

20 Yorum


mserel35

'The' yı kullanma sebebini anlamadım.'The' benim bildiğim kadarıyla belirli bir şeyden bahsedilirken kullanılıyor oysa burada bence fil genel anlamda kullanılmış,özel anlamda kullanıldıysa da 'o fil' diye başlanmalıydı diye düşünüyorum.


UysalBoy

"An elephant..." mı? -.-


azatkilic

Elephant " e " sesli harfiyle başladığı için an olacak aynı şey Apple'da da geçerli. An Apple


elepphantwoman

neden milk derken the koyuyoruz da bread derken koymuyoruz


sativa16

The koymazsan süt içer olur ama kelimeden önce the koyarsan sütü içer olur süt/sütü. Girl drinks the milk gibi


HaydarBarr

the elephant eats the bread doğru değilmi değilse neden değil anlatırmısınız


Yasar793162

Fil ekmek mi yer lan :)


ibrahimasafkk

ben " elephant eat bread "yazdım ama saymadı


yasminella1

The ? Nedenini bilen varsa anlatsın


fthysr

5u9u980aijv. Z4rhjooljlkkigsax. R3dcdsd


FrhadGzlov

fil ekmek mi yer lan:)


shewall

bir yeri bir yerle karıştırsak bile kabul etmiyor


rza983394

The niye kullanılıyor


Aklkp75

Fil ekmeğe doymazki


Melek130255

Filler ekmek yer hjjhjjh gerçekdenmi


hatice5858

Ben s takısının neden geldiğini anlamadım


Yahya386664

The koymadım diye kabul etmedi


CAN_BASKAN

The koymamanın sebebi ne


SamedErddd

Yani the yı kullanacakmıyız? Ben onu anlamadım kullanmasak da olur bence


aytac688101

Elephant eats bread yazdim yanliw cikdi nedeennnnn

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.