Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Öğretmen onun gitmesine izin verdi."

Çeviri:The teacher let him go.

4 yıl önce

7 Yorum


Chotanak

The teacher let him to go olması gerekmiyor mu?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

hayir. let "to" suz kullanilir

4 yıl önce

RamazanAkn

Let s takisi almaliydi dogru cevapta s takisi almadigi gosteriliyor.

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

let s takısı alsaydı cevap "izin verdi" değil "izin verir" olurdu

4 yıl önce

iremovali

"the teacher gives her permission to leave " neden olmuyomus

3 yıl önce

vvsey
vvsey

Geçmiş zaman kullanmak gerekiyor

2 yıl önce

iremovali

tamam genis zaman yapmisim

3 yıl önce