A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"With my suitcase"

Fordítás:A bőröndömmel

4 éve

6 hozzászólás


barnak01
barnak01

Az a nyomorul "A" betű miatt újra szárnyakat kapott a szívecském. :-(

4 éve

Joli46

Miért nem fogadja el ezt: Az én bőröndömmel.

4 éve

AkosSz.

Mert a bőrönd ragozása a magyarban már meghatározza, hogy a tiéd.

4 éve

GGABI2

Jelentsd, ez a fordítás is jó.

3 éve

adivizio

Az utazótáska miert nem megfelelő?

3 éve

AkosSz.

Azért nem jó az utazótáska, mert az nem bőrönd, már pedig a "suitcase" fordítása bőrönd vagy koffer. Az utazótáskák jellemzően kisebb méret kategóriát képviselnek, mint a bőröndök és amíg a bőröndök többsége merev falú, addig az utazótáska puha falú. Mindegyikbe lehet ruhát pakolni utazáskor, de ettől még nem ugyanaz a kettő. :)

3 éve