1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Az apja kétszer eszik ott eg…

"Az apja kétszer eszik ott egy héten."

Fordítás:Her father eats there twice a week.

March 16, 2014

8 hozzászólás


majashurka

miért nem jó így: Her father eats twice there a week ?


AttilaHerc

Nem választhatod szét az időhatározót. Ez így helytelen.


EszterZubor

nem tudom jo e de jelentsd be aztan visszajeleznek hogy elfogadjak e vagy nem


Tengelic

Talán azért, mert az időhatározó általában a mondat végén áll (ha nem hangsúlyos)...? De nem vagyok profi, csak sejtés.


ronkovics86

"His father eats twice a week there." nem jó? Ezzel a szórenddel nagyon bajban vagyok...


Judit392728

Erre én is kíváncsi vagyok.


vasvariistvan

Bejelentettem,bár rémlik valami a határozók sorrendjéről is, csak éppen nem találom.


VaszliknAn

A there szócskát miért nem lehet a mondat végére tenni?? Én odatettem, de ez miatt nem fogadta el! :(

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.