1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "The shirts are for the stude…

"The shirts are for the students."

Μετάφραση:Τα πουκάμισα είναι για τους μαθητές.

April 22, 2017

5 σχόλια


nikitas22

Μπορούμε να πούμε τα μπλουζάκια είναι για τους μαθητές


speakman23

Οχι διοτι μπλουζακια ειναι τα t-shirts


Ioanna678593

Σε προηγούμενη άσκηση που δεν έχει δυνατότητα σχολιασμού "Γράψε "μαθητής" στα Αγγλικά" γράφω "pupil" και μου το παίρνει λάθος. Γιατί;


EiriniLaza1

Εγω εγραψα οτι να ναι στα ελλινικα και μου το πηρε σωστα


andreas160410

Είναι επειδή ο μαθητης στα αμερικανικά αγγλικά είναι pupil

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.