A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I have my own clothes."

Fordítás:Megvannak a saját ruháim.

4 éve

25 hozzászólás


Leving

clothes nem többes?

4 éve

radnaitomi

De.

4 éve

husiilus

sziasztok! ha én ugyanazt írom szóról, szóra amit ő is felajánl másik helyes megoldásnak, olyankor mi van?

3 éve

nagyvarad

A " saját ruháim"-at miért nem fogadja el?

3 éve

LightmanHUN

Mert ez a teljes mondatból csak a 'my own clothes' részt fedi.

3 éve

TmeaToldi

A válaszom szó szerint tökéletes volt,mégsem fogadja el!!!!!!

3 éve

RkaBalla

Akkor talán még sem volt annyira tökéletes...

2 éve

baleszter

"Megvannak a magam ruhái." Még ha nem is ez a leggyakoribb, azért használjuk, csakúgy mint a "megvan a magam baja" stb. Nem? :) Jelentettem, remélem a jövőben majd elfogadják :)

2 éve

jnosgabi

Azt hogy mondanánk, hogy "a saját ruháim vannak nálam". Nem így?

1 éve

KaszasRich

"nekem vannak saját ruháim" mért nem jó?

1 éve

Gabe158913

Mert az az lenne, hogy i have got my own clothes. És ide i have my clothes van írva, azaz, hogy megvannak a saját ruháim.

6 hónapja

Zsu414941

Ez szerintem hülyeség a kettő ugyan az Es ez egy hülye mondat

2 hónapja

MiroslavPe861258

én nekem vannak saját ruháim ez miért nem jó?

11 hónapja

Petya140484

értelmetlen

9 hónapja

Korondyolga

igen :ezt fordítottam, mint te és gép azt írta egyes számban:"saját ruhám" pedig többes számba van.....no mi az igazság ----talán az angolban holt így hol úgy értelmezem :-(

8 hónapja

vasvariistvan

Szerintem az egyes- és a többesszám is jó a CLOTHES-ra.

3 hónapja

malackutya

Ennekem ezt ne modd.

3 hónapja

sutoalexandra

Énnekem vannak az miért nem jó?

3 éve

aptg.gabi

Mert már ritkán használjuk ezt az alakot, de attól még jó jelentsd!

3 éve

Shaffy67

Mert magyartalan.

2 éve

fodor_eva

Nálam vannak a saját ruháim, miért nem jó?

4 éve

aptg.gabi

jó és már el is fogadják 05.28.

4 éve

Rkatvs

Azt nem jelentheti h: a saját ruháim hordom?

3 éve

FerencHorv

nem, a hordani az wear. Ez azt jelenti, h vannak sajat ruhaid.

3 éve

DEUTZ-FAHR

Hát nem

2 éve

Kapcsolódó fórumok