A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Szeretem sétáltatni a kutyámat."

Fordítás:I like to walk my dog.

0
4 éve

9 hozzászólás


elistvan

Az "I like to take my dog for a walk." miért nem jó?

2
Válasz4 éve

radnaitomi

Szerintem jó az is. Csak még nem jelentette senki.

3
Válasz4 éve

budai.doc

Go for a walk vagy take a walk jelenti azt hogy sétálni megy. Walk sg. a sétáltat.

0
Válasz4 éve

radnaitomi

A 'take a walk' önmagában (ahol az 'a walk' a 'take' ige tárgya) az tényleg sétál. De ő azt írta: 'take my dog for a walk', ahol a 'take' ige tárgya a kutya, vagyis az pontosan azt jelenti, hogy a kutyát viszi sétálni.

3
Válasz4 éve

budai.doc

Logikai értelemben biztosan jó, mert nemigen lehet félreérteni. De csak a walk igének van műveltető jelentése is, "sétáltat". Nem vagyok benne biztos, de lehet, hogy a take miatt nem kell a for.

0
Válasz4 éve

BrutalPower

Miért nem jó az, hogy " I like taking my dog for a walk?"

0
Válasz3 éve

Kata956264

Nagyon viccccces!

0
Válasz8 hónapja

Kata956264

Nagyon vicces

-1
Válasz8 hónapja

Kata956264

A "dog"-ot lebetűzi: diogzsi

0
Válasz8 hónapja