1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Nem, ez nem én vagyok, ez te…

"Nem, ez nem én vagyok, ez te vagy."

Fordítás:No, it is not me, it is you.

March 16, 2014

19 hozzászólás


atat67

En don't-al irtam...mondanom se kell h nem fogadta el...a gond csak az h nem todom (vagyis nem tudom biztosan) h mi a "don't" es a "not" kozti kulonbseg. Valaki..help me!


Petra195835

A "don't" = do not, a 'do'= csinálni, cselekedni. A 'not' sima tagadás. És itt a lenni igét (is, are) kellett tagadni. Szerintem ha azt írtad volna hogy "isn't", azt talán elfogadja. :)


mayva603

Nem értem, hogy miért 'me' és nem 'I'? A me jelentése, ha jól tudom: engem, nekem. Ha azt szeretném írni, hogy: Nem, nem az enyém, akkor ezt hogyan kell leírni? Ha valaki megmagyarázná, örülnék neki. :)


bandirek

Ha azt akarod írni, hogy nem az enyém, akkor a birtokost kell használni: it is not mine.


LehoczkiEszter

Ezt írtam: No, this is not I am, this is you are. És nem jó... miért?


radnaitomi

Mert nem kell bele két ige. Csak egy.

This is not me, this is you. Már benne van az 'is' mint ige.


LehoczkiEszter

áááá ok, köszi


Bagyes

A "te vagy" az nem you are?


katicka76

Én is ezt írtam,és nem fogadta el


[törölt felhasználó]

    a "me" jelentése nem nekem, engem?


Userman00

    El kellett volna fogadnia


radnaitomi

    Mit kellett volna elfogadnia?


TiborSzcsi

    A te vagy. Az nem you are? Vagy tévedek?


ZsoltAszta

    Nekem azt nem fogadta el ,hogy "this is not me" ,szerinte csak az "it is not me" a jó megoldás.


gnes102955

    Ezzel mi a baj? - No, it is not I am, it is you are. Előre is köszi annak, aki segít!


htalex

    Az (I am) a mondat sor elején van, A mondatban a(me you his her us them) van( I am, you are he is she is we are they are) szavakkal mondatot (gondolatot) kezdenek.


vgodor

    Nem kéne elfogadni hogy a második no ból kihagytam a t-t??

    Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.