A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Nem, ez nem én vagyok, ez te vagy."

Fordítás:No, it is not me, it is you.

4 éve

9 hozzászólás


LehoczkiEszter

Ezt írtam: No, this is not I am, this is you are. És nem jó... miért?

4 éve

radnaitomi

Mert nem kell bele két ige. Csak egy.

This is not me, this is you. Már benne van az 'is' mint ige.

4 éve

LehoczkiEszter

áááá ok, köszi

4 éve

katicka76

Én is ezt írtam,és nem fogadta el

3 éve

atat67

En don't-al irtam...mondanom se kell h nem fogadta el...a gond csak az h nem todom (vagyis nem tudom biztosan) h mi a "don't" es a "not" kozti kulonbseg. Valaki..help me!

4 éve

Userman00

El kellett volna fogadnia

4 éve

radnaitomi

Mit kellett volna elfogadnia?

4 éve

Magdi57

a "me" jelentése nem nekem, engem?

4 éve

mayva603

Nem értem, hogy miért 'me' és nem 'I'? A me jelentése, ha jól tudom: engem, nekem. Ha azt szeretném írni, hogy: Nem, nem az enyém, akkor ezt hogyan kell leírni? Ha valaki megmagyarázná, örülnék neki. :)

4 hónapja