"Wewillhelpmybrother."

Fordítás:Segíteni fogunk a fivéremnek.

4 éve

14 hozzászólás


miskei
miskei

a bátyámnak fogunk segíteni - ez miért nem ugyanaz szerinte???

4 éve

radnaitomi

Mert még senki nem jelentette be a hibát. Jelentsd, és akkor el fogja fogadni. :)

4 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Nem, még mindig nem jó. Jelentve.

3 éve

Apcsi
Apcsi

Valaki elmondaná nekem, hogy ide miért nem kell a "for"( nak-nek ). Többek között ezzel is birkózom: mikor kell, és mikor nem.

3 éve

Famolvfox
Famolvfox

'segíteni fogunk bátyámnak' névelő nélkül is elfogadható lenne, szerintem

3 éve

EnikLrincz

Nevelo nelkul helytelen magyarul tehat kell az a

3 éve

AttilaFeke

Az "A fivéremnek fogunk segíteni" szerintem helyes kéne legyen

2 éve

csorbala

segíteni fogjuk a fivéremet. ez a megoldás sem rossz.

4 éve

GyrgyFnyes1
GyrgyFnyes1

Már vagy ötször jelentettem "a bátyámnak fogunk segíteni" 2015. 02, 16

3 éve

fectroll
fectroll

Pedig 5 bejelentés után járna egy piros pont, vagy egy turbo rágó, te kaptál már ilyet?????? :)

3 éve

SaturdayplaceTom
SaturdayplaceTom

Még mindig nem jó. 2015.11.27

3 éve

Pali789864

És ez miért nem jó?

2 éve

koko.balint2001

és a "segíteni fogjuk a tesómat" miért nem jó?

2 éve

Lili762641

mert a brother férfi nemű testvért jelent

1 hónapja
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.