Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Ten sights"

Çeviri:On manzara

4 yıl önce

16 Yorum


BayBatu

Bu cümlenin "tıp" bölümüyle alakası nedir ? Yan anlamı mı var acaba?

4 yıl önce

ahmetesen

on görüş' ü kabul etmedi

3 yıl önce

ercan1957

On manzara ne demek? ;)

1 yıl önce

Mr.Utkan

Vücut bölümleri ve duyu organları ile ilgili kelimeleri "tıp" bölümüne dahil etmişler anladığım kadarıyla. Sight'ın görme yeteneği, görüş, manzara gibi anlamları olduğundan dolayı burada olsa gerek...

4 yıl önce

Berfin149823

On manzara???

1 yıl önce

ENOL585377
ENOL585377

Bu anlamsız cümle kaldırılsın

9 ay önce

AZERI4

Sight, vision ve landscape farkı nedir

1 yıl önce

CoolTurk

Sight-askeri ve tıp alanında kullanılır (Anlaşıldı.Düşman görüş alanımda). Vision-Günlük hayatta kullanılır.(Senin bu konudaki görüşün ne)? Landscape(Şehrin manzarası çok güzel).

8 ay önce

gunerserkan

on görüş olmasi lazim hatali

1 yıl önce

ramazandursun

Arkadaş daha Türkçe' de ne anlama geldiğini anlayamadık. On manzara nedir ya.

11 ay önce

osmandede3

sight göz muayenesindeki görüş için kullanılıyor ve ten sights ON GÖRÜŞ yanı görmesi tam fakat eğer bu sağlık dışı bir durumsa on manzara olabilir. 3 yıldır bu konuyla ilgilenilmediği de ortada.

8 ay önce

ilkaybalbasi

"sight" anlam olarak sadece "manzara"ya mı karşılık gelmektedir? "görünüm" neden kabul edilmiyor?

2 yıl önce

Ahmet505887

On manzara ne yaa milyon kişinin kullandığı uygulamanın böyle salak salak hatalarla dolu olmasi...??.

1 yıl önce

GlAkkoyun

On manzaralar, manzaralar on s var . Bu ne saçnalık

1 yıl önce

metin334

Türkçe mantık gibi tek tek çevirirken öyle olur. Two pencils iki kalem demek mesela. İngilizcede birden fazla olunca kelime de çoğul oluyor anlayacağın.

1 yıl önce

whatisyour72225

On manzara ne demek?

7 ay önce