1. Φόρουμ
  2. >
  3. Θεμα: English
  4. >
  5. "Είμαστε στον Αύγουστο."

"Είμαστε στον Αύγουστο."

Μετάφραση:We are in August.

April 22, 2017

4 σχόλια


PANOS.CHATZI

Έγραψα <"at"> June , γιατί έτσι το έδινε η βοήθεια. Τελικά μου έβγαλε ότι το σωστό είναι το <"in"> June. Ποιο ισχύει?


tlSlD7pP

Χαιρετώ σας! Ναί, Είναι το at ως πρώτη επιλογή, Χρειάζεται να διορθωθεί, να γίνει in.


tsaganelia

<we are in the august> έγραψα αυτο και μου το έβγαλε λάθος.. Γιατί??


mizinamo

Στα αγγλικά συνήθως δε χρησιμοποιούμε άρθρο με τα ονόματα των μηνών και των ημερών της εβδομάδας.

Μάθε Αγγλικά αφιερώνοντας μόνο 5 λεπτά τη μέρα. Δωρεάν.