1. Forum
  2. >
  3. Temat: English
  4. >
  5. "The directors read our names…

"The directors read our names."

Tłumaczenie:Dyrektorzy czytają nasze imiona.

March 16, 2014

14 komentarzy


Agatawojt

Read jest zle przeczytana


antygrafik

Albo tłumaczenie jest złe. Powinno być raczej "przeczytali".


Natka72

napisałam "dyrektorzy czytają nasze nazwiska" i też jest dobrze


Krzysko23

"Name" znaczy zarówno "imię", jak i "nazwisko". Tłumaczenie zależy od kontekstu. Natka ma rację. W tym przypadku należałoby raczej przetłumaczyć "Dyrektorzy czytają nasze nazwiska", gdyż jest to bardziej logiczne. Tak też powinno być tłumaczone przez Duolingo.


Sokol-1

Nazwisko to tagrze surname


Krzysko23

Rozumiem, że "surname" to 'nazwisko, ale czy mógłbyś mi Sokol-1 wyjaśnić co znaczy "tagrze", albo zbitka "tagrze surname". Żaden słownik z angielskiego na polski nie tłumaczy tego wyrazu ani wyrażenia.


Kristine466318

On chciał napisać także ale wyszło mu "tagrze".


Krzysko23

Przecież wiem. To była ironia.


do.man

Ja słyszałem czas przeszły


Kristine466318

Niestety, audio jest tu złe. Ale czas przeszły jest akceptowany (z tego powodu że audio jest złe).


Martin243778

Nie zaliczyło mi bo napisalem imienia a poprawnie to imiona XD no dzięki XD


Agatawojt

Read czytamy jako rid.


AnnaSawick649312

Napisałam specjalnie "nazwiska" i powinno być zaliczone


br0d4
Mod
Plus

Słowo "nazwiska" też jest w kluczy odpowiedzi. Proszę zawsze cytować całą swoją odpowiedź, a nie jakiś fragment czy 1 wyrwane słowo.

Powiązane dyskusje

Naucz się angielskiego w zaledwie 5 minut dziennie. Za darmo.