1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "What was the best goal of hi…

"What was the best goal of his career?"

Çeviri:Onun kariyerinin en güzel golü hangisiydi?

March 16, 2014

7 Yorum


Pilot_candidates

"what" yerine "which" kullanımı daha uygun olmaz mıydı acaba


Fly_You_Fools

Bildiğim kadarını söyleyeyim. "which" birkaç seçenek arasından birini seçerken kullanılır. "what" ise sayısı belli olmayan seçenekler arasından seçerken kullanılır. Örneğin ev alacaksınız. 3 seçeneğiniz var. Gidip gezdiniz. Sonrasında ailenizle bunlar arasından seçerken "which" kullanırsınız. Ancak örnekteki gibi sayılamayan miktarda seçenek arasından birini seçerken "what" kullanırsınız. Umarım düzgün bir şekilde anlatmışımdır.


HaticeReyy

onun kariyerinin en iyi golu neydi olmuyor


HalimTuran

Kariyerindeki en iyi gol hangisiydi? Kabul edilmedi


btunahatay

Yanlış dedi ama ben de verdiği cümleyi yazdım zaten, kabul etmedi.


omer275772

Evet aynı cümleyi de kabul etmedi

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.