1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I am the one who will miss h…

"I am the one who will miss his voice."

Fordítás:Én vagyok az, akinek hiányozni fog az ő hangja.

March 16, 2014

15 hozzászólás


ezekiel182

igen, utána nekem is eszembe jutott, a subways is úgy énekli a rock n roll queenben .d , csak gondoltam így magyarosabb vagy belefér még.. ennél szabadabb fordításokat is elfogadnak néha, nagyobb pontatlanságokkal..


misjoc

Háh ! Tényleg !


BernadettH1

En is ugy irtam,h en vagyok az az egy...de nem fogadta el.:-(


lecapuka

és az miért nem jó, hogy én vagyok az egyedüli, akinek ....?


KrauszMrta

"Az egyetlen vagyok, akinek hiányozni fog az ő hangja." volt az én fordításom, amit nem fogadott el, pedig szerintem nagyon jó, és jelentettem is!


MartonGeza

a helyesnek megadott fordításban az a fordulat, hogy "én vagyok az, akinek..." azt jelenti, hogy rajtam kívül senki másnak nem hiányzik majd az a bizonyos hang. Ezért javaslom az alábbi, a megadottnál igényesebb fordítást: "Az egyetlen vagyok, akinek hiányozni fog az ő hangja". Tudom, hogy ha szó szerinti fordításokat várnak tőlünk, akkor ez nem állja meg a helyét, mert az angol mondatban akkor az "only one" szerepelne, de magyarban a megadott mondat is pontosan ezt jelenti. El kellene fogadni!


miskei

I am the one who ... Én vagyok az egyik, akinek... engem nem zavar az "egyik" sőt hiányzik.


radnaitomi

De az angol 'I am the one' nem jelenti azt, hogy az 'egyik vagyok', csak azt, hogy 'én vagyok az, aki'.

Az úgy lenne pl, hogy:

I am one of those that will miss...


Szakalp78

En meg igy buktam: en az vagyok, akinek... Csakhogy a prg az: en vagyok az, akinek... Verziot ismeri. Pech...


Trinity11111

En vagyok az aki hianyolni fogja a hangjat

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.