1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "I will serve food."

"I will serve food."

Fordítás:Ételt fogok felszolgálni.

March 16, 2014

5 hozzászólás


miskei

"fel fogom szolgálni az ételt" jelentettem. Úgy érzem, errefelé kevés alternatív megoldást szerepeltet, gondolom még dolgozniuk kell rajta, a korábbi részeket bővítgetik, javítgatják inkább.


radnaitomi

Sajnos az nem jó, mert a te megoldásodban van határozott névelő (az) is, míg az angolban nincsen.

  • I will serve food = Ételt fogok felszolgálni

  • I will serve the food = Fel fogom szolgálni az ételt.


Hajdusec

Ha ragaszkodnak az angol sajátosságokhoz, akkor a magyarhoz is kellene, de ahhoz jól kell tudni magyarul is.


johalasz46

Én is dünnyögök néha, de hát a program ingyen van...- 2019.12.


evairenpinter

Mire gondolsz pontosan?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.