1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "He turned the water into win…

"He turned the water into wine."

Çeviri:O, suyu şaraba çevirdi.

March 16, 2014

19 Yorum


brtgtrn

into yerine sadece to kullansak ? sonuçta o da -e ve -a yönelme ekini karşılıyor.

July 6, 2014

onur458

Bende anlamadım

March 3, 2019

gokselozdemir

" döndürdü " yü de kabul etmeli.

November 14, 2015

bilgesefa

Oh Jesus!

June 21, 2018

Enes_Gencturk

Jesus Christ

July 18, 2018

Murat970917

Hee, Hz.Popcorn Sutton da onu likore çevirdi. Şöyle ki(: "Jesus turned the water into the wine, I turned it into likker." St.Popcorn Sutton

May 27, 2019

bengder

=)başka bir bakış açısıyla "o şarabın içinde suya döndü" diye çevrilemez mi

April 12, 2014

Selcen_Ozturk

hayır he turned into water in the wine olması gerekirdi

April 12, 2014

bengder

doğru ya, teşekkürler=)

April 12, 2014

Frank978984

Sahzen benim acımdan sorun degil ama meeee

November 8, 2018

SabaBenzer

"Döndürdü" de kabul edilmeli, Türkçe de kullanılan bir şey

January 29, 2019

brahim398198

Aynen katılıyorum. Mutlaka onun ifadesini kullanmak zorunda mıyız?

March 26, 2019

Murat970917

Yazılım bu insan ya da dil otoritesi değil. Rapor ederek daha iyiye yaklasilabilir.

May 27, 2019

rem615515

Harry Potter ⚡⚡

August 1, 2019

haliliklc
<h1>The farm has turned into the restaurant ( çiftlik restorana dönüştü) bu örnek ''yakın geçmiş zaman konusunda önümüze çıktı, ve TURN İNTO kalıp olduğu belirtilmişti..(dönüştürülmek manasında) ,burada da farklı şekilde kullanılmış</h1>
August 31, 2019

alibilgin10

'o suyu şaraba çevirdi' vs 'o şaraba suyu çevirdi' arada ne fark var allasen yaa. yanlış diyor.

January 2, 2019

TCAysenAkay

döndürdü yü neden kabul etmiyor

March 12, 2019

saygink

Şahsen benim açımdan hiç sorun değil. Ama dünyada yaşayan tüm insanlara yönelik hazırlanmış olma iddiasındaki bir sitenin/öğretim sisteminin, dünyanın bir kısmına özgülenmiş doktrin/öğreti/inançları konu edinmesinin, kendisini "diğerleri" olarak tanımlayan insanlarla arasına psikolojik uçurumlar yaratacağına inanıyorum. (Ukala ipucu: konu tabi ki şarap değil; şarap sadece bildiğin üzüm suyu. :) )

March 16, 2014

KPrxFoVG

Kesinlikle katılıyorum

June 27, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.