"Eine Frau, ein Mann"

Çeviri:Bir kadın, bir adam

April 23, 2017

18 Yorum
Tartışma kilitli.


sametturgay

Kadın yerine bayan olmadı


ArB12x

Olmaz tabii. Bayan bir hitap biçimi. Cinsiyet değil!


ilaydaeyll2

Tabi olmaz hepsinin bi anlamı var


I-am-aTurkicgirl

Ein ile eine arasında ne fark var sorabilir miyim.Neden ikisine de ein kullanılmıyor da birine ein diğerine eine kullanılıyor.Neye göre ein neye göre eine kullanıyoruz.Birisi cevaplayabilir mi


ph.Fl4NhV

ishwinder Singh job kapurthala


ph.Fl4NhV

ishwinder Singh job kapurthala


berinettee

Kadın ve adamin yerlerini farklı yazdım. Kabul etmedi


Eluvian_

Size verilen sıra nasılsa öyle çevirin.


ph.Fl4NhV

ishwinder Singh job kapurthala


raide13

bende kadınla adamın yerini değiştirdim kabul etmediler


ilayda50

Sırasıyla yazmanız gerekiyor.Çünkü erkek yazana kadın demiş oluyorsunuz


Arhan07

Kadın, adam dedim kabul etmedi niye ki??


Elif640935

Oradaki ein ve eine bir/tekil anlamına geliyo


ArB12x

Kadın ve erkek! İkicindşyet vardır bunu unutmayalım. Kız ve oğlan da çocuklara denir.


nisa735948

Bir kadindir diyo ein(bir) eklemeden direkt frau yazinca kabul ediyor neden

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.