1. Forum
  2. >
  3. Konu: German
  4. >
  5. "Eine Frau, ein Mann"

"Eine Frau, ein Mann"

Çeviri:Bir kadın, bir adam

April 23, 2017

12 Yorum


sametturgay

Kadın yerine bayan olmadı


ArB12x

Olmaz tabii. Bayan bir hitap biçimi. Cinsiyet değil!


ilaydaeyll2

Tabi olmaz hepsinin bi anlamı var


melisbusra12446

Kadın ve adamin yerlerini farklı yazdım. Kabul etmedi


Eluvian_

Size verilen sıra nasılsa öyle çevirin.


raide13

bende kadınla adamın yerini değiştirdim kabul etmediler


Arhan572385

Kadın, adam dedim kabul etmedi niye ki??


Elif640935

Oradaki ein ve eine bir/tekil anlamına geliyo


ArB12x

Kadın ve erkek! İkicindşyet vardır bunu unutmayalım. Kız ve oğlan da çocuklara denir.


fatih243569

Kadın yerine bayan kabul etmedi saçma!


Elif640935

Bayan bir cinsiyet değildir. Hitap şeklidir. Cinsiyet kadındır.

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak Almanca öğren. Ücretsiz.