"Egy autót kell megalkotniuk."

Fordítás:They have to create a car.

4 éve

9 hozzászólás


loori1
loori1

És a need?

4 éve

Zsuzsan

a car, or one car???

2 éve

DitteBondr
DitteBondr

They must to create a car. - miért nem jó?

4 éve

radnaitomi

Mert a 'must' után 'to' nélkül kell állnia az ige első alakjának.

4 éve

ruby23

Én is a "need"-et használtam és nem fogadta el, érdekelne engem is, hogy ez miért nem jó?

4 éve

Zsuzsizsuzso

Mert nem szükségük van rá, hanem feladatul kapták.

3 éve

Elek55
Elek55

Szerintem a megalkotni jelentéséhez jobban illik a to form, mint a to create vagy a to make. Tévedek?

4 éve

fectroll
fectroll

Elvileg mind jó.

3 éve

iamoutofnames

Szerintem egy autót megalkotni max a tervező asztal mögött szoktak. Akkor design. Szóval előbb az lenne a kérdés, hogy a fejlesztők ezt akarták e konkrétan kérdezni?

3 éve
Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.