A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"I will use them."

Fordítás:Használni fogom őket.

4 éve

9 hozzászólás


Marcsello

azokat fogom használni

4 éve

KovcskosKu

őket fogom használni miért nem jó?

4 éve

BlueFish627

Szerintem mindkét verzió jó, de az "őket" megszemélyesítés, amit tárgyakra nem szoktunk használni. Pl. "azok helyes dolgok" helyett sem mondjuk általában, hogy "ők helyes dolgok". De a hétköznapi életben gyakran "őket" használnak már a példamondatokhoz hasonló esetekben. Vagy értheted személyekre is az "őket", csak így a mondat jelentése kissé furcsa számomra.

3 éve

Harga
Harga

Vonatkozó névmásként tárgyakra is "őket" használjuk, mutató névmásként "azokat". Mindkettő helyes, de mást jelent, máskor használjuk őket.

10 hónapja

miskei
miskei

fogom használni azokat

4 éve

nemethka2

Nem tudom ki hogy van vele, de az utobbi időben a megértéssel kpmply gondjaim vannak. Mind a lassú mind a gyors beszédnél mindent értettem cask a "them" sehogy se állt össze.

3 éve

IstvanMorv

Ma tökéletes a kiejtés a hanganyagban. Szerintem a magyar fordítása is jó.

2 éve

lory_89

Hasznalni fogom ezeket. -Ez miert nem jo?

2 éve

malackutya

Eliras van benne (hasznanii), igy a helyes megoldast nem fogadta el.

2 éve