"O takımın iyi bir koçu var."

Çeviri:That team has a good coach.

4 yıl önce

12 Yorum


AhmetYlmaz4

There is a good Coach of that team olmaz mı

4 yıl önce

gurkadir

İkiside işaret sifatidir, ancak biri yakında olanı diğeri ise uzakta olanı veya bir olguyu anlatmak içindir. This, 'bu' demek olup yakında olan nesneleri işaret için kullanılır. That ise; o, şu manalarina gelir.

3 yıl önce

atakancan34

Yazmıştım olmamıştı

3 yıl önce

p1naru
p1naru

Neye göre that neye göre this deriz? Ben her seferinde karıştırıyorum ikisini, bu sefer de that diye başladım yanlış dedi. Açıklayabilir misiniz?

3 yıl önce

RolandA.

"That" genellikle "şu" anlamında kullanılır. Bazen "o" yerine hem "it" hem "that" gelebilir. "This" ise "bu" anlamındadır. Duo işaret zamirleri konusunda katıdır, fakat bu basit kurallara dikkat etmek kısa surede alışkanlık haline gelir ve rahat edersiniz. Iyi çalışmalar.

3 yıl önce

Yusufcuk57

It dedim kabul etmedi ama burda?

3 yıl önce

RolandA.

Burada it olmaz. İşaret sıfatı ile zamiri farklı hususlar.

3 yıl önce

reyyan819

Neden have değilde has takım çoğul değil mi

3 yıl önce

MehmetAkif596305

İt neden kabul edilmiyor?

3 yıl önce

axshaena

There are a good coach that team olmazmi

3 yıl önce

yaku16
yaku16

bir kere için (a) yani bir geçiyor bu yüzden there are olmazç there is olur. Doğru çeviri : There is a good coach that team olacaktır.

2 yıl önce

Oz_..
Oz_..

That team has got a fine coach???

1 yıl önce
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.