Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"He sets the stage."

Traducere:El pregătește scena.

acum 4 ani

16 comentarii


MariusZB

În analogie cu alte traduceri din acest capitol, nu ar fi corectă și varianta: „El dă tonul.” ?

acum 4 ani

gabrielnea3

Variantă corectă: El aranjează scena

acum 3 ani

Adriana1957

Tinand cont de alte variante de traducere din acest capitol, am aceeasi nedumerire ca si MariusZB (de ce nu se accepta si varianta "El dă tonul.” ?

acum 4 ani

fortunanoua

Extrem de greu de folosit acest verb. Pana si mama isi "sets" cafeaua undeva :(

acum 3 ani

gustawsohn
gustawsohn

Un moderator ce parere o fi avand despre aceasta discutie?? Ar fi interesant...,poate si util! (opinia mea, ca incepator, oricum nu conteaza).

acum 3 ani

Zgabeatza

era greu de nimerit aici... cate modalitati de a traduce set...

acum 3 ani

Carciunalex

"pregătește faza" n-am auzit în viata mea de asta.

acum 2 ani

Rapunzel1000

Nu are varianta cuHe sets the stage

acum 2 ani

dragusanunicolas

subscriu un moderator din partea site-ului este mai mult decât bine venit. set înseamnă şi a stabili

acum 2 ani

CostacheIonut

"El seteaza nivelul",zic eu,puteam traduce si altfel dar asta mi-a venit prima data in cap.

acum 1 an

Carlos-Cri

Si eu mi-as dori o explicatie to set=a seta, de ce se treduce prin a pregati adica to prepare

acum 3 ani

Carlos-Cri

Google translate spune "el stabileste scena" si suna rau.

acum 3 ani

Rapunzel1000

Aici da exemplu cu "the stage"dar in exercitiu nu are,

acum 2 ani

SemaNurKar15921

Cum adica :"Pregateste faza" Nu imi convine traducerea asta.

cu 9 luni în urmă

RocaOana

Mulțumesc

cu 7 luni în urmă

vanea935025

Sets nu mai inseamna si seturi

cu 7 luni în urmă