"Yes, she called back."

Translation:Так, вона передзвонила.

April 24, 2017

6 Comments


MrNobilta

"Так, вона перетелефонувала." Дзвонять у дзвони. "Дзвонити" - калька з російської.

April 24, 2017

[deactivated user]

    Дзвонять у дзвони.

    Не тільки. «Дзвонять» можна сказать про будь-який предмет, у якого є дзвоник: про двері, про телефон, тощо.

    "Дзвонити" - калька з російської.

    По-перше, «телефонувати», імовірно, теж звідкись калька (порівн. польське telefonować.)

    По-друге, те, що слово — калька звідкись, не значить, що воно чимось погане і його треба заміняти.

    April 26, 2017

MrNobilta

    Рекомендую корисний ресурс, аби даремно не пащекувати): http://onlinecorrector.com.ua/пере-по-телефонувати. "Замініть дієслово дзвонити, подзвонити, передзвонити, якщо мовиться про телефонний дзвінок, на стилістично кращий варіант: телефонувати, потелефонувати, перетелефонувати." "АЛЕ: дзвонити — у двері, у дзвони. У церкві нині будуть дзвонити. Він хотів подзвонити у двері, але не знайшов кнопку дзвінка."

    April 26, 2017

    [deactivated user]

      На чому грунтуються поради цього ресурсу? На сайті не вказано, які фахівці приймали участь у його розробці, — цілком можливо, що взагалі не приймали, а автори вибирали варіанти за побажанням лівої п’ятки.

      Пропоную простий тест, щоб перевірити доречність його рекомендацій: завантажте текст будь-якого українського письменника чи письменниці й подивіться, скільки «помилок» він знайде.

      Я намагаюся якомога менше користатися продуктами Google, а цей ресурс потребує Google Docs, отож власноруч я перевірити не можу. Але я майже впевнений, що з такими «рекомендаціями» цей ресурс знайде «помилки» там, де їх немає.

      April 26, 2017

MrNobilta

      Участь беруть, а не приймають.

      May 16, 2017

      [deactivated user]

        Коментують зміст, а не форму.

        Від того, що Ви знайшли в моєму повідомленні русизм, Ваш сайт не стане анітрохи авторитетнішим.

        May 19, 2017
        Learn Ukrainian in just 5 minutes a day. For free.