1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You drink milk."

"You drink milk."

Çeviri:Sen süt içersin.

March 16, 2014

17 Yorum


EmreKILALI

He she it ozneleri kullanildigi zaman fiile s takisi gelir oyle drinks olur. I you we they... vs bunlarda fiilde s takisi olmaz

January 3, 2015

AnilAydogd

haklisın

February 4, 2015

rabo710509

soy adın aydoğdu mu benimki aydoğdu

April 13, 2019

rabo710509

anil aydoğd

April 13, 2019

ecren5461

He she de s taksı gelir qma untmayin you we they de ise are eki gelir ve yalin haldedir

October 22, 2016

selo915144

Bu dualingo gerçekten bir öküzün ve malın son olarak salağın teki

November 27, 2019

Sla752468

bir harfi. uanlis koyunaca yanlis diyo anlamadim

November 8, 2017

incikin_

Sozcük yanlış yazdığınız şekliyle başka bir anlama geliyorsa yanlış kabul ediyor. Örneğin:

"Milk" (süt) "Mill" (değirmen) Yanlışlıkla bunu yazarsanız muhtemelen cevabınız yanlış kabul edilir.
"Milj" bu haliyle başka anlama gelmediğinden cevabınız doğru kabul edilebilir.

November 8, 2017

HavaSaliha

Yalnış demiyo sadece nasıl yazıldığını söylüyo

January 30, 2018

elvinehmed

Nasıl oluyo bəndə aynı çevabı yazyorum fakat çəvsbla eyni 7lmasına ramən yenə yalnış yazılıyoo

November 23, 2017

tahsin893086

E

March 22, 2018

yusuf236149

Sen sütü içersin nasıl deriz

April 10, 2018

ASLI2318

"You drink the milk." Diye biliyorum.

April 27, 2018

rabo710509

you milk drink

April 13, 2019

ilhan373143

Siz süt içersiniz de doğru sayılmalı

November 2, 2018

Aylin282592

Cevabım aynı yanlış diyor

January 31, 2019
Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.