Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"You drink milk."

Çeviri:Sen süt içersin.

4 yıl önce

12 Yorum


EmreKILALI

He she it ozneleri kullanildigi zaman fiile s takisi gelir oyle drinks olur. I you we they... vs bunlarda fiilde s takisi olmaz

3 yıl önce

daghan123abc

He She it demediki de demedi she demedi it demedi

2 yıl önce

AnilAydogd

haklisın

3 yıl önce

tahsin893086

Dr

4 ay önce

ecren5461

He she de s taksı gelir qma untmayin you we they de ise are eki gelir ve yalin haldedir

1 yıl önce

Sla752468

bir harfi. uanlis koyunaca yanlis diyo anlamadim

9 ay önce

incikin_
incikin_

Sozcük yanlış yazdığınız şekliyle başka bir anlama geliyorsa yanlış kabul ediyor. Örneğin:

"Milk" (süt) "Mill" (değirmen) Yanlışlıkla bunu yazarsanız muhtemelen cevabınız yanlış kabul edilir.
"Milj" bu haliyle başka anlama gelmediğinden cevabınız doğru kabul edilebilir.

9 ay önce

HavaSaliha

Yalnış demiyo sadece nasıl yazıldığını söylüyo

6 ay önce

elvinehmed

Nasıl oluyo bəndə aynı çevabı yazyorum fakat çəvsbla eyni 7lmasına ramən yenə yalnış yazılıyoo

8 ay önce

tahsin893086

E

4 ay önce

yusuf236149

Sen sütü içersin nasıl deriz

4 ay önce

ASLI2318

"You drink the milk." Diye biliyorum.

3 ay önce