1. Forum
  2. >
  3. Konu: English
  4. >
  5. "You drink milk."

"You drink milk."

Çeviri:Sen süt içersin.

March 16, 2014

20 Yorum


EmreKILALI

He she it ozneleri kullanildigi zaman fiile s takisi gelir oyle drinks olur. I you we they... vs bunlarda fiilde s takisi olmaz


rabo710509

soy adın aydoğdu mu benimki aydoğdu


ecren5461

He she de s taksı gelir qma untmayin you we they de ise are eki gelir ve yalin haldedir


selo915144

Bu dualingo gerçekten bir öküzün ve malın son olarak salağın teki


Sla752468

bir harfi. uanlis koyunaca yanlis diyo anlamadim


incikin_

Sozcük yanlış yazdığınız şekliyle başka bir anlama geliyorsa yanlış kabul ediyor. Örneğin:

"Milk" (süt) "Mill" (değirmen) Yanlışlıkla bunu yazarsanız muhtemelen cevabınız yanlış kabul edilir.
"Milj" bu haliyle başka anlama gelmediğinden cevabınız doğru kabul edilebilir.


HavaSaliha

Yalnış demiyo sadece nasıl yazıldığını söylüyo


elvinehmed

Nasıl oluyo bəndə aynı çevabı yazyorum fakat çəvsbla eyni 7lmasına ramən yenə yalnış yazılıyoo


yusuf236149

Sen sütü içersin nasıl deriz


ASLI2318

"You drink the milk." Diye biliyorum.


ilhan373143

Siz süt içersiniz de doğru sayılmalı


Aylin282592

Cevabım aynı yanlış diyor


FLVSG

Ich kann es eh nicht


0znur0lcay

Seslendiren erkek sesinin, "milk" derken güler gibi söylediğini bir tek ben mi düşünüyorum?

Günde yalnızca 5 dakika ayırarak İngilizce öğren. Ücretsiz.