Duolingo, dil öğrenmek için dünyadaki en popüler yollardan biridir. En önemlisi, %100 ücretsizdir!

"Eğer o içerse, ben yerim."

Çeviri:If she drinks, I eat.

4 yıl önce

105 Yorum


OzgurCicek

"If she drinks, I eat." diğer seçenek. Türkçe'sinde "O" nun için herhangi bir cinsiyet belirtilmemiş. Neye göre "he" veya "she" olabilir ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

bilemediğimiz için hepsi olabilir, şıklı soruda çıkarsa da hepsi işaretlenmeli

4 yıl önce

XXX_001

Selcen teşekkür ederim bu bilgin için sağol...

3 yıl önce

SelimAkkoy

If she drink , then i eat neden olmuyor

2 yıl önce

mhmtkn66

Nede i am degil

3 yıl önce

OLIVIAJOHN4880

I am; Ben... im demek. Mesela I AM STUDENT=BEN ÖĞRENCİYİM

4 ay önce

selin12345selin

Cunku o demis I olsaydi ben derdi

3 yıl önce

serdaro81

İkiside olur veya It de

3 yıl önce

AliGner7

Ben it dedim she ve he de olur

2 yıl önce

Asuman1470

Aynen she veya he desende ikisinin değil kabul ediyor . Ben genellikle she diyorum .

1 yıl önce

omerguc

Dostum o yerine it kullanamaz miyim

2 yıl önce

ikinota

Bizde sadece "o" tekil şahsı kullanılırken ingilizcede "he, she, it" kullanılır. He=o (erkek) she=o (kız) it=o (varlık)

2 yıl önce

ikbalpan27

he,she,ve ıt o demek.ıt cansız varlıklara kullanılır.he ve she ise he oğlan she kızlaradır.yaparsa,o yaparsa he veya she koysanda anlam değişmediği için cevap 1 ve 3 oluyor

2 yıl önce

Enes245894

Erkek ise he kız ise she kullaniyoruz! :)

2 yıl önce

ibo2017

She kizlar icin he erkekler icin kullanılır

3 yıl önce

berfinaydas

he veya she oldugunu neye gore karar veriyorlar

3 yıl önce

yusufuyanik

Cinsiyete göre, eğer şıklı sorudan bahsediyorsan "he" ve "she" olanı, yani ikisini seçmelisin.

3 yıl önce

Asuman1470

Birini seçsende kabul ediyor.

1 yıl önce

AliMertBas1

Abi dogru söylüyorsun

2 yıl önce

sarakarakum

aynen she mi he mi belli değil her yaptığımda farklı şeyi işaretliyorum yinede yanlışdiyor ne saçma ya onun yüzünden puanım azaldı deneye deneye

2 yıl önce

bhelinn

Tüm doğru şıkları işaretlemeniz gerek.

1 yıl önce

Begm_7412

Bu sorunun cevabi ne

2 yıl önce

bhelinn

• If he drinks, I eat.

•If she drinks, I eat.

•If it drinks, I eat.

1 yıl önce

MertBilgin1

kabul etmiyor hepsini tek tek denedim nedeni ne acaba sifir yanlisla cikacagim yerde geri geri gidiyo

2 yıl önce

aliidogan

3 şıktan 2 si doğru. "doğruları işaretle" iki doğruyu da aynı anda işaretle ve geç.

2 yıl önce

1234vesayre

doğru yaptığım şeyi yanlış olarak gösteriyor

1 yıl önce

Asuman1470

Ne yazdın ?

1 yıl önce

bhelinn

Keşke ne yazdığınızı da belirtseydiniz. O zaman yardımcı olabilirdim.

1 yıl önce

ceylinozka

Drink yazdık ama kabul etmedi ha drink ha drinks çık kötü bir şey

6 ay önce

smyakysn

If he drinks I eat diyorum ama yanlış diyor bu sürekli oluyor cinsiyet belirtmiyor sonuçta

3 yıl önce

XXX_001

he mi she mi belli değil .anlayan bana yazsın...

3 yıl önce

Sevda12370

İkisini de kabul eder it dahil olmak üzere şıklı sorularda o zaten belirtiyor. Diğer türlü zaten kimse bilemez :)

3 yıl önce

abdulkadir324227

İki tane isaretleyebiliyosun

2 yıl önce

Mstfygn

İkiside işaretlenmeli he,she

3 yıl önce

soulfly_girl

ya bunu geçmiş zamanda olduğu belli deel

3 yıl önce

NerimanTur1

Sus kız

2 yıl önce

bhelinn

Zaten geçmiş zamanda değil.

1 yıl önce

i_filizoglu

tamamdır şimdi oldu. sorularda bütün doğrular diyor birden fazla şık işaretlenebilir yani.

3 yıl önce

MesutAliAl

Kusun cinsi ne yada neye gore he yada she ?

3 yıl önce

betilburgaz

soru yanlış yav

3 yıl önce

TUNAAVU0

Deil he de she de o anlamına gelir

2 yıl önce

Emre.D

He/She/it 3.tekil sahis oldugundan -S takisi fiilin sonuna gelmistir...Yani burada cumleye sahiplik degil genis zaman anlamini katar... O İCERSE BEN YERİM cevabi kafidir. İF yani EGER kelimesini cumleye eklemeseniz de cevap kabul edilecektir

3 yıl önce

kadirdemirlendi

2 seçenek de aynı bir kez daha böyle oldu birinde she birinde he yazmışlar

3 yıl önce

Sevda12370

If he drinks, i will eat it. ?

3 yıl önce

bhelinn

Hayır:

•If he drinks, I will eat= Eğer o içerse, ben yiyeceğim.

•If he drinks, I eat= Eğer o içerse, ben yerim.

1 yıl önce

Zeynepnver1

yahu ıf he diyorsun yanlış diyor yine aynı soruyu ıf she diyorsun yine yanlış diyor.bu ne perhiz bu ne lahana turşusu arkadaş ?!

3 yıl önce

mehmetazim-baran

sanırım cinsiyet belli değilse "it" kullanılır. baktığım bir formda da aynı şeye rastladım.

2 yıl önce

TUNAAVU0

Yani kullanılır da hayvanların cinsi falan diyosan he ve she kullanılır

2 yıl önce

NudemPekedis

will neden olamaz yaa

2 yıl önce

bhelinn

Will= -eceğim, -acağım

Örnek:

•If he drinks, I will eat.= Eğer o içerse, ben yiyeceğim.

1 yıl önce

baver826597

Çok saçma

2 yıl önce

beyza469465

ikiside aynı anlamda ama

2 yıl önce

sevollll

ya sorunun cevabını yapmama rağmen ilerleyemiyorum

2 yıl önce

ilk-nurkartal

arkadaşlar verilen cevaplar biri he ile baslıyor biri she ama yanıtları kabul etimiyor bölümü tamamlıyamıyorum

2 yıl önce

aliidogan

çünkü soruda doğru olanları işaretle diyor. yani birden fazla doğru şık var ikisini de işaretlersen geçeceksin :) aynı hataya bende düşmüştüm. sanırım biraz daha dikkatli okumamız lazım :)

2 yıl önce

diladeren

aynen yaaa cinsiyetini bilmiyoz

2 yıl önce

aliidogan

çünkü soruda doğru olanları işaretle diyor. yani birden fazla doğru şık var ikisini de işaretlersen geçeceksin :) aynı hataya bende düşmüştüm. sanırım biraz daha dikkatli okumamız lazım :)

2 yıl önce

ilk-nurkartal

bayağı oluyo bölümü geçeli :D ama yinede teşekkürler

2 yıl önce

TUNAAVU0

He erkek için she kız için cinsiyet belli

2 yıl önce

Aybikeeeee

cinsiyet belirtmemiş nasıl anlayabilirim ki

2 yıl önce

TUNAAVU0

He erkek she kız için cinsiyet belli

2 yıl önce

NEFES18

Bu ne be soru yanlis

2 yıl önce

bhelinn

Hayır değil. Tüm doğru şıkları işaretlemeniz gerek.

1 yıl önce

burakarafat

bı çok garip ne cinsiyet belirtmiş ne bişey nerden bilcez biz

2 yıl önce

_EnesMT_

when li yaptım olmadı bu ne

2 yıl önce

bhelinn

When olmaz. Örneğin:

When he drinks, I eat= O içtiğinde,ben yerim.

If he drinks, I eat= Eğer o içerse, ben yerim.

1 yıl önce

AycaAksungur

Whenever ne demek?

2 yıl önce

bhelinn

Her zaman

1 yıl önce

Meryemmcce

then neden olmuyor peki?

2 yıl önce

Enes245894

İf he drink,i eat yazdim kabul etmedi!!

2 yıl önce

bhelinn

Hayır. -S takısı olmak zorunda. Yani "If he drinks, I eat."

1 yıl önce

mza15

Yanlış soru

2 yıl önce

bhelinn

Soru yanlış değil.

1 yıl önce

brhmomer

illa she olmak zorunda mı?

2 yıl önce

bhelinn

He-She-It olabilir.

1 yıl önce

Kadiren4

Arkadaşlar iki şıkkı birlikte seçebilirsiniz

2 yıl önce

orhan646808

He mi she mi olduğunu nerden bilecez

2 yıl önce

bhelinn

He= (Erkekler için) O

She= (Bayanlar için) O

1 yıl önce

vennovi

Want eğer demek değil mi neden kabul etmiyor

2 yıl önce

bhelinn

Hayır:

•Want= İstemek

•If= Eğer

1 yıl önce

BuketAcar0

doğru cevabı işaretliyorum yanlış sayıyor cevapta benim seçtiğim cümleden iki tane çıkıyor

2 yıl önce

merveemir3

aynı anlam değil mi

2 yıl önce

Dolunay.2

Neden drink's' -s takısı neden almis

1 yıl önce

Riza68

Eğer o içerse, ben yerim. 1. If he drinks, I eat. 2. If she drinks, I eat. 3. If she drinks, then I will drink. Devam et Doğru cevap: If he drinks, I eat., If she drinks, I eat.

Eğer o içerse, ben yerim.: o , here can be he or she....in turkish we use o for both.... ı think there is only one way, we must choose both of them....

1 yıl önce

DuyguYelda

Anlamadımm

1 yıl önce

bdolby06

Soru yanlış "ıf " ifadesi yok. Yani eğer kelimesi kullanılmamış.

1 yıl önce

bhelinn

Hayır kullanılmış.

• If= Eğer

1 yıl önce

AMucteba

BÜTÜN DOĞRU ÇEVİRİLERİ İŞARETLE

1 yıl önce

HasanGke1

she ve he = O demektir ikisi eş seslidir nasıl ayırabiliyorsunuz ki

1 yıl önce

Hatice_Zeynep

ıf he drinks ı am eat dedim "am"ı yanlış kullanmışım neye göre kullanıcaz onu

1 yıl önce

Evren382762

bence soru doğru

9 ay önce

BerfinKara570982

Bdhdh

8 ay önce

sura382786

Off ne saçma mantık

5 ay önce

Bykush1
Bykush1

When she drinks i eat olmaz mı?

3 hafta önce

btlkz

Cinsiyet belli değil ne saçma

3 yıl önce

t.pirneci

If she drinks than i eat Olma olasiligi varmidir acaba ?

4 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

than degil then

4 yıl önce

GozdeYilmaz10

Ben when yazmıştım then derken?

3 yıl önce

TCGozdeOzg

Araya when koydum olmadi then ne anlama geliyor burada

3 yıl önce

cumxxi

İf he drink i am eat dedim. Am deyince şimdiki zamanmı yaptı. Eğer öyle ise birçok yerde Am is are neden vardı niye burada olmuyor

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

geniş zamanda eğer başka bir fiil yoksa, yani isim ya da sıfat yüklem olacaksa am/is/are kullanılır sadece. fiilin yanına gelmez. https://www.duolingo.com/comment/1430000

3 yıl önce

aslot

if she drinks i eats neden kabul etmediki

3 yıl önce

Selcen_Ozturk
Selcen_Ozturk

fiile -s takısı sadece 3. tekil şahıs için gelir, "I eats" diye bir şey yok https://www.duolingo.com/comment/1430000

3 yıl önce

ekinasli

S olmayacaktı

3 yıl önce