A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"A nőknek be kell lépniük a házba."

Fordítás:The women have to enter the house.

0
4 éve

9 hozzászólás


marcimacska
marcimacska

Ide miért nem kell a "to"a the house elé????Tudja valaki?Vagy csak elírás...???

0
Válasz4 éve

radnaitomi

Mert az 'enter' igének ez a használata. Simán tárgyesetben áll mögötte az, ahová belépünk.

6
Válasz4 éve

KlraVeszer

Nem fogadta el az entert

0
Válasz3 éve

SztanaAnna

nekem sem

0
Válasz1 éve

horvathgab13

Nekem se!

0
Válasz7 hónapja

johalasz46

Nekem sem, 2018.márc.5. Pedig van olyan értelmezése, mint a "step" szónak! Viszont én jelentettem.

0
Válasz5 hónapja

Harga
Harga

Ha beírnád a mondatodat, tippelhetnék, mit rontottál.

0
Válasz3 hónapja

GerleiIstv

Miért nem: To the women ... (?)

0
Válasz4 hónapja

Harga
Harga

Az angolok nem így használják. Duo megoldása korrekt.

0
Válasz3 hónapja