A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Adott némi információt."

Fordítás:He gave you some information.

4 éve

6 hozzászólás


aniko.mull

Rossz a valaszuk!

4 éve

miklos44

Szerintem sem jó válasz, mert miért "you" és nem "him, her us..etc"?

4 éve

marcimacska
marcimacska

Így van,miért pont a you????Én jelentem..

4 éve

phlewforever

Adott neked némi információt.

3 éve

Sornyul
Sornyul

Nem tokmindegy? Nem derul ki, hogy kinek adta az info-t.

1 éve

Cseresznyeskert

he gave me some informations nem jó?

1 éve