1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Adott némi információt."

"Adott némi információt."

Fordítás:He gave you some information.

March 16, 2014

6 hozzászólás


aniko.mull

Rossz a valaszuk!


miklos44

Szerintem sem jó válasz, mert miért "you" és nem "him, her us..etc"?


marcimacska

Így van,miért pont a you????Én jelentem..


phlewforever

Adott neked némi információt.


Scherjuli

Nem tokmindegy? Nem derul ki, hogy kinek adta az info-t.


Cseresznyeskert

he gave me some informations nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.