Duolingo jest napopularniejszą metodą nauki języków na świecie. A co najlepsze, jest w 100% darmowe!

"Moi rodzice pojechali do restauracji."

Tłumaczenie:My parents went to the restaurant.

0
1 rok temu

10 komentarzy


rafael841

w innym zdanie we went to poszlismy a tuaj my parent went to pojechali? powinno byc poszli chyba

6
Odpowiedz1 rok temu

buskes76

"to go" nie oznacza iść ale jest określeniem że zmierza się gdzieś a w jaki sposób określa zazwyczaj kontekst którego tu brak! Więc możemy; iść, jechać, lecieć, płynąć do celu...
3 formy od "to go"; go-went-gone

0
Odpowiedz3 miesiące temu

pawelsp2

wedlug mnie to znaczy poszli nie pojechali. zgadzam się z kolegą

4
Odpowiedz1 rok temu

antase1

A ja zgadzam się z wami

1
Odpowiedz11 miesięcy temu

RobertMurawski
RobertMurawski

My parents have gone to the restaurant. nie zalicza, dlaczego nie może być preasent perfect?

1
Odpowiedz4 miesiące temu

buskes76

Wg mnie to też dobrze więc mam nadzieję że zgłosiłeś

0
Odpowiedz3 miesiące temu

buskes76

3 formy od "to go"; go-went-gone

0
Odpowiedz3 miesiące temu

Filip246817

Też tak uważam

0
Odpowiedz11 miesięcy temu

Brovi
Brovi

A dlaczego "drove" nie może być jako "pojechali"?

0
Odpowiedz9 miesięcy temu

michael_1988

Zgadzam się z Wami!

0
Odpowiedz8 miesięcy temu