A Duolingo a világ legnépszerűbb nyelvtanulási módszere. És ami a legjobb, teljesen ingyenes!

"Egy pohár vizet kérek!"

Fordítás:A glass of water please.

0
4 éve

13 hozzászólás


OrsolyaCzene

"I would like a glass of water" megoldás miért nem jó erre? Az "a"-t húzza át csak a válaszomban.... ?

2
Válasz4 éve

-Bagoly-

Ezzel azt mondod, hogy "Szeretnék egy pohár vizet", ami szerintem szintén jó. Én meg most kipróbáltam ami miatt mindig elkaszált eddig, az " I want" kezdetű, de megint nem fogadta el. Egyszer így kéri, egyszer nem. Találja ki az ember. :(

0
Válasz4 éve

Lona08

ez így miért nem jó? a glass water, please!

0
Válasz4 éve

ELLA211

Mert a "pohár viz" az angolul "glass OF water", azaz egy pohár(nyi) a vízBŐL. De igazából még túl kezdő vagyok, hogy én magyarázzak.... :))

2
Válasz14 éve

Lona08

köszi, értem :)

0
Válasz4 éve

-Bagoly-

Viszont nekem meg már így tanították, ahogy írtad, " a glass water" vs. " a cup tea" ...stb.

0
Válasz4 éve

szullone123...

ez így biztosan nem jó :( Helyesen : a glass of water, illetve a cup of tea

1
Válasz4 éve

-Bagoly-

Tényleg, köszi, azt kihagytam. :)

0
4 éve

misjoc

Az id like az szeretnék és nem kérek

0
Válasz4 éve

dudu1943

I ask for a glass of water jelenti hogy kérek egy pohár vizet!!!

0
Válasz4 éve

cvitamin
cvitamin

Kijelentő módban, viszont a feladat felszólító módban kéri.

1
Válasz4 éve

dudu1943

Igaz, cvitamin!

0
Válasz4 éve

Tengelic

"Please, I want a glass of water!" miért nem jó? (Jelentettem, hátha.)

0
Válasz3 éve