1. Fórum
  2. >
  3. Téma: English
  4. >
  5. "Egy pohár vizet kérek!"

"Egy pohár vizet kérek!"

Fordítás:A glass of water please.

March 16, 2014

15 hozzászólás


OrsolyaCzene

"I would like a glass of water" megoldás miért nem jó erre? Az "a"-t húzza át csak a válaszomban.... ?


-Bagoly-

Ezzel azt mondod, hogy "Szeretnék egy pohár vizet", ami szerintem szintén jó. Én meg most kipróbáltam ami miatt mindig elkaszált eddig, az " I want" kezdetű, de megint nem fogadta el. Egyszer így kéri, egyszer nem. Találja ki az ember. :(


Lona08

ez így miért nem jó? a glass water, please!


ELLA211

Mert a "pohár viz" az angolul "glass OF water", azaz egy pohár(nyi) a vízBŐL. De igazából még túl kezdő vagyok, hogy én magyarázzak.... :))


Lona08

köszi, értem :)


-Bagoly-

Viszont nekem meg már így tanították, ahogy írtad, " a glass water" vs. " a cup tea" ...stb.


szullone123...

ez így biztosan nem jó :( Helyesen : a glass of water, illetve a cup of tea


-Bagoly-

Tényleg, köszi, azt kihagytam. :)


misjoc

Az id like az szeretnék és nem kérek


dudu1943

I ask for a glass of water jelenti hogy kérek egy pohár vizet!!!


cvitamin

Kijelentő módban, viszont a feladat felszólító módban kéri.


dudu1943

Igaz, cvitamin!


Tengelic

"Please, I want a glass of water!" miért nem jó? (Jelentettem, hátha.)


nloci

Jól tetted. Már elfogadja. ;)


B.P.3

A " Please a glass of water." miért nem jó?

Tanulj angolul mindössze napi 5 percben. Ingyen.