1. Forum
  2. >
  3. Subiect: English
  4. >
  5. "You tell him."

"You tell him."

Traducere:Tu îi spui lui.

March 16, 2014

5 comentarii


Dannyellaro

Cum e corect? Ii spuneti lui sau tu spune i lui? Sau ambele? Si daca sunt ambele, de ce mi au zis ca este gresit?


fantomitzah

Avand in vedere ca aceasta propozitie se afla in cadrul capitolului "Verbe: Prezent", in primul rand trebuie acceptat acest timp. Sunt valabile persoana a doua singular si plural: "Tu îi spui lui" si "Voi îi spuneţi lui".

Se potriveste si imperativul si era si el acceptat doar ca fara pronumele din fata, acum am adaugat sa fie acceptat si cu si fara pronume: "Spune-i lui.", "Tu spune-i lui", "Spuneţi-i lui.", "Voi spuneţi-i lui.".


valea.jalba

de ce nu se accepta si varianta Tu ii povestesti lui? doar in dictionar tell setraduce si a povesti


teodora759061

nu se aude bine si am inteles altceva .reparati si voi micronul vostru


mariusroman

eu am scris tell si mia sris tall

Învață limba Engleză în numai 5 minute pe zi. Gratuit.