Duolingo este cea mai populară metodă de învățare a limbilor străine în lume. Și mai bine, este 100% gratis!

"You tell him."

Traducere:Tu îi spui lui.

0
acum 4 ani

4 comentarii


Dannyellaro

Cum e corect? Ii spuneti lui sau tu spune i lui? Sau ambele? Si daca sunt ambele, de ce mi au zis ca este gresit?

4
Răspundeacum 4 ani

fantomitzah
fantomitzah
Mod

Avand in vedere ca aceasta propozitie se afla in cadrul capitolului "Verbe: Prezent", in primul rand trebuie acceptat acest timp. Sunt valabile persoana a doua singular si plural: "Tu îi spui lui" si "Voi îi spuneţi lui".

Se potriveste si imperativul si era si el acceptat doar ca fara pronumele din fata, acum am adaugat sa fie acceptat si cu si fara pronume: "Spune-i lui.", "Tu spune-i lui", "Spuneţi-i lui.", "Voi spuneţi-i lui.".

6
Răspundeacum 4 ani

valea.jalba

de ce nu se accepta si varianta Tu ii povestesti lui? doar in dictionar tell setraduce si a povesti

3
Răspundeacum 3 ani

mariusroman

eu am scris tell si mia sris tall

0
Răspundeacum 1 an